Vården.se i samarbete med Privattandläkarna

Sedan november 2014 har Vården.se ett samarbetsavtal med Privattandläkarna. Avtalet innebär att du som medlem i Privattandläkarna kostnadsfritt kan visa upp din verksamhet och dina priser på vår hemsida. Vi erbjuder även möjligheten, att till ett rabatterat pris, få tillgång till vår premiumtjänst.

16 Februari 2015 kl 15:17

Kostnadsfri tjänst hos Vården.se

I den kostnadsfria tjänsten på Vården.se kommer du att ha en presentationssida som är sökbar på vår webbplats.

För att du ska kunna ta del av den kostnadsfria tjänsten är det obligatoriskt att visa priserna på de sex vanligaste behandlingarna. Anledningen är att visa priserna är för att patienten lättare ska kunna göra sitt val av vårdgivare.

Behandlingarna som ingår i den kostnadsfria tjänsten är bestämda av en arbetsgrupp bestående av medlemmar i Privattandläkarna.

Premiumtjänst på Vården.se

Till den kostnadsfria tjänsten på Vården.se kan du som medlem i Privattandläkarna även köpa en tilläggstjänst till ett rabatterat pris. Den kallas för premiumtjänst och innehåller bland annat:

• Ditt företags logotyp
  • Bokningsmöjligheter
  • Utökat presentationstext
  • Mer utförlig text om behandlingar som erbjuds

Hur aktiverar jag tjänsten på Vården.se?

För att aktivera tjänsten på Vården.se är det lättast är att du kontakta någon av våra säljare. Vi hjälper dig gärna att komma igång med din profil.

För övriga frågor och prisuppgifter, kontakta Vården.se.

Källor:

Logo ptl

• Nynäshamns VårdCentral Mycket trevliga och seriösa när man väl är hos läkare/innanför receptionen. Har dock haft mycket problem med kontakt både via telefon och i ... - Karl Gunnar Roos
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Trevligt bemötande och har tid vid mina besök. - Kim Tiilikainen
    • Åkermyntans Vårdcentral Jag rekommenderar Dr Apostolos Mintoglou, han är väldigt medicin competence, duktig att ge återkoppling samt följa upp patienten hela vårdpr... - Daniella Shafti
    • Hjärtintensivvårdsavdelning Gävle Tack avd 105 för en fantastisk vård av mig, allt från Läkare till städpersonal. Arne på 23.2. - Arne Berg
    • Specialistläkarna Sergel City Tack för ett proffsigt bemötande. Blev till stor hjälp hos Ulf Zetterström. Trevlig midsommar. - Christina Haaga