Just nu hos Audika – Prova en hörapparat gratis i en månad!

ANNONS. Innehåll från Audika.

TILL ERBJUDANDET

Audika är din expert på hörsel, med visionen att hjälpa fler människor att höra bättre. Fram till den sista november erbjuder alla deras kliniker i Stockholm möjligheten att prova en hörapparat gratis i en månad, innan du bestämmer dig. Det enda du betalar är en besöksavgift på 100 kronor (frikort gäller).

29 september 2020 kl 09:13

Hörapparater som ger dig talförståelse i nivå med normal hörsel

Njut av talförståelsen i nivå med normal hörsel – dagens hörapparater ger dig en verklig och öppen ljudbild. Hörapparaterna förstärker inte bara ljud utan skapar också bättre förutsättningar för hjärnan att tolka och förstå ljuden du hör. Irriterande bakgrundsljud dämpas och eventuell återkoppling förhindras innan den ens uppstår. Hos Audika väljer många att använda dagens smarta hörapparater och är mycket nöjda. De vittnar om en förbättrad livskvalitet och ett ökat välmående.

Så här säger några nöjda användare av den smarta hörapparaten Oticon Opn:

”Med Opn hör jag mycket bättre till vardags och har det mycket lättare på stökiga möten. Opn är de bästa hörapparaterna jag någonsin haft.”

ÅKE, 74 ÅR

”Jag ville ha det bästa som finns. Med Opn har jag fått mycket bättre livskvalitet.”

CATHRIN, 47 ÅR

”Jag vill varmt rekommendera Opn, de fungerar bra i restaurangmiljö, inte alls lika ”skrälligt” som i gamla hörapparater, ljudbilden blir mer öppen och det går lättare att sortera tal i buller.”

BENGT, 65 ÅR

”Jag upplever en stor förbättring med Opn och min familj säger också att jag hänger med mycket bättre nu.”

BIRGITTA, 59 ÅR

Betala bara för besöksavgiften innan du bestämmer dig

När du provar en hörapparat under kampanjperioden betalar du bara för besöksavgiften på 100 kr (frikort gäller), innan du bestämmer dig för om hörapparaten är rätt för dig. Erbjudandet gäller på alla Audikas hörselkliniker i Stockholm, från och med 29 september till och med sista november.

Se alla villkor på audika.se.