Sibyllegatan 5, Stockholm

IQoro

Akuttandvård

Bettskena

Pris efter konsultation

Huset vi sitter i på Sibyllegatan 5 är från 1862 men maskinerna är nya! Därför kan vi erbjuda högklassig behandling i avslappnad miljö.

Allmäntandvård och estetisk tandvård

Vi utför allmäntandvård med specialintresse för rotfyllningar och estetisk tandvård; både in- och utsidan så att säga! Om du har framtänder som står snett eller trångt kan vi erbjuda snabb tandreglering på bara några månader.

Hit kan man ta med hela familjen: barnen, farmor, exet och pojkvännen. Här får Du ett personligt bemötande och en tandvård som är individuellt utformad och bygger på dina önskningar och behov.

Besök gärna våra hemsidor:
tandlakareostermalm.nu
tandläkareistockholm.nu

Hos oss kan du betala kontant, med kontokort, faktura och efter överenskommelse med räntefria avbetalningar.

Här hittar du vår integritetspolicy.

Informationen uppdaterades 11:43 - 14 feb, 2023

7 feb, 2022

trevligt bemötande kunnig personal

11 dec, 2021

Jag har gått hos Angela i många år och blev rekommenderad att gå till henne när min tidigare tandläkare slutade. Jag har ”tandläkarskräck” men Angela har fått mig att känna mig mycket lugnare. Hon är lyhörd, snabb och proffsig.Jag kommer inte att byta tandläkare igen!

13 aug, 2015

Superbra tandläkare, drog ut en tand och gick iväg med ett leende tack vare det proffsiga utförandet samt lugnet hon har under processen. Rekommenderas varmt. Tack!

6 aug, 2012

Fick kontakt med Angela via vården.se. Fick snabb kontakt och dem bokade in en tid till mig - som passade mig! Jag har tandläkarskräck och är väldigt noggrann när jag väljer vem som "vårdar" mig. Med Angela kände jag mig så trygg på en gång och hon lyssnar verkligen på mina behov! Nu ska hon hjälpa mig att förändra mitt liv och mitt leende. Jag ska äntligen få hjälp med att få finare tänder med hjälp av fasader och jag är så tacksam för allt hon hjälpt mig med. Jag hade ett ojämnt bett som jag har gått med i flera år som Angela fixade på 5 minuter! Tack Anglea för att ni är så tillmötesgående och jag rekommenderar verkligen er till ALLA!

Fråga ställd 20:12 - 20 feb, 2018

Vad kostar en behandling/korrigering med inman a i båda käkar?

Tandläkare Östermalm Angela Stangel svarar:

Hej Maria, Om du behöver Inman Aligner i båda käkarna undrar jag om det inte blir bättre med Invisalign? Invisalign Lite (14 skenor) eller Invisalign Full beroende på bettfelet. Det bästa är att komma på en kostnadsfri konsultation så ser vi vad just du behöver. Med vänliga hälsningar, Angela

Fråga ställd 22:44 - 13 mar, 2016

Kan jag få en "second opinion" under en pågående behandling?

Tandläkare Östermalm Angela Stangel svarar:

Hej Maria, Absolut! Det är bara att ringa för en tid Vänliga hälsningar Amanda/Tandläkare Angela Stangel

Fråga ställd 12:55 - 12 mar, 2015

Hejsan! Jag är 23 och har inga problem med mina tänder men de är något ojämna. Jag överväger därför en tandställning på överkäken. Vad kostar en konsultativ gällande detta samt ett prisförslag? Mvh Rebecca

Tandläkare Östermalm Angela Stangel svarar:

Hej Rebecca! Du kan komma till oss på en kostnadsfri konsultation där du också får ett kostnadsförslag. Det enklaste är om du ringer oss på tlfn:6674025 så bokar vi in en tid. Mvh Team Tandläkare Angela Stangel