Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Vara

Vi erbjuder en komplett primärvård med mycket under samma tak.
- Här finns distriktsläkare, jourläkarmottagning och distriktssköterskor.

Teamsamverkan inom astma/kol-, inkontinens-, blodtryck- och diabetesmottagning,
Vi har MVC och BVC.

Team för psykisk hälsa med psykolog, kurator/socionom och KBT-terapeut. Rehab med sjukgymnaster och arbetsterapeuter.

Vi erbjuder också dietist, medicinsk fotvård, STI-mottagning, demenssköterska och sjukskrivningscoach, Fysisk aktivitet på recept/FaR och eget laboratorium med biomedicinska analytiker. Här finns läkarsekreterare och undersköterskor som hjälper till kring den medicinska servicen.

Lista dig hos Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Telefon 0512 - 78 60 32 Växelnummer0512 - 78 61 00
Allégatan 46, 534 32, Vara - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Se karta. Tydlig skyltning finns.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

3,0

• 11:19 - 01 okt, 2015

1,0

• 08:39 - 30 sep, 2014 skrev:

Tacksam för mycket hjälp.

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill