Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Vara

Vi erbjuder en komplett primärvård med mycket under samma tak.
- Här finns distriktsläkare, jourläkarmottagning och distriktssköterskor.

Teamsamverkan inom astma/kol-, inkontinens-, blodtryck- och diabetesmottagning,
Vi har MVC och BVC.

Team för psykisk hälsa med psykolog, kurator/socionom och KBT-terapeut. Rehab med sjukgymnaster och arbetsterapeuter.

Vi erbjuder också dietist, medicinsk fotvård, STI-mottagning, demenssköterska och sjukskrivningscoach, Fysisk aktivitet på recept/FaR och eget laboratorium med biomedicinska analytiker. Här finns läkarsekreterare och undersköterskor som hjälper till kring den medicinska servicen.

Lista dig hos Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Telefon 0512 - 78 60 32 Växelnummer0512 - 78 61 00
Allégatan 46, 534 32, Vara - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Se karta. Tydlig skyltning finns.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 08:39 - 30 sep, 2014
    skrev:

Tacksam för mycket hjälp.

Till toppen

• Sandens hälsocentral Telefonuppringning för äldre mycket svårt. För yngre och normalhörande bra. Hälsocentralen som helhet - mycket bra - Erling Molin
    • Tandläkare Lena och Stefan Seglert Stockholm Mycket bra tandläkare som jag rekommenderar varmt. Håller historiken och man blir bemött av samma tandläkare som har koll på ens mun! - Sebastian
    • Capio Medocular Jag har opererat båda ögonen för gråstarr. Suverän personal och fantastiskt omhändertagande. Jag är supernöjd och har ingenting att anmärka ... - Kerstin Rahlenbeck
    • Torbjörn Thelning Nacka ÖNH-mottagning Jätte trevligt bemötande av både sköterska och läk. Läk Torbjörn har väldigt bra hand om barn men även föräldrar o förklarar på ett bra sätt... - Anne-lie ullerfjord
    • Hornsgatans Tandvård Tack Hornsgatans Tandvård för en fantastisk behandling! Jag är verkligen Supernöjd med hela processen, både konsultationen, behandlingen,... - Milad Rezko