Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Vara

Vi erbjuder en komplett primärvård med mycket under samma tak.
- Här finns distriktsläkare, jourläkarmottagning och distriktssköterskor.

Teamsamverkan inom astma/kol-, inkontinens-, blodtryck- och diabetesmottagning,
Vi har MVC och BVC.

Team för psykisk hälsa med psykolog, kurator/socionom och KBT-terapeut. Rehab med sjukgymnaster och arbetsterapeuter.

Vi erbjuder också dietist, medicinsk fotvård, STI-mottagning, demenssköterska och sjukskrivningscoach, Fysisk aktivitet på recept/FaR och eget laboratorium med biomedicinska analytiker. Här finns läkarsekreterare och undersköterskor som hjälper till kring den medicinska servicen.

Lista dig hos Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Telefon 0512 - 78 60 32 Växelnummer0512 - 78 61 00
Allégatan 46, 534 32, Vara - visa på karta
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Närhälsan Vara Vårdcentral Allégatan 46 534 32 Vara
Kommun

Vara

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Se karta. Tydlig skyltning finns.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Hälsocentralen på Hestra Per Widén Det bästa med Hestra, förutom skogen, är Hälsocentralen! Även om ni flyttat. - Ingrid Boström
    • Folktandvården Lidingö super trevlig och duktig personal. jätte bra jobb, och inte dömande som man kan vara orolig för. ångrar inte en sekund jag skrev in mig hä... - Jesper
    • Olaus Petri vårdcentral Doktorerna är dåliga på lämna utlovade resultat på prover och dåliga på ringa om man vill få tag på dem när det gäller viktigt medicin - Anders peterson
    • Backa Läkarhus Absolut en av de bättre mottagningar jag besökt. Trevlig personal. Tycker dock att väntetiden är alltför lång om man vill träffa samma läkar... - Ulla-May Berndtsson
    • Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina