Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Vara

Vi erbjuder en komplett primärvård med mycket under samma tak.
- Här finns distriktsläkare, jourläkarmottagning och distriktssköterskor.

Teamsamverkan inom astma/kol-, inkontinens-, blodtryck- och diabetesmottagning,
Vi har MVC och BVC.

Team för psykisk hälsa med psykolog, kurator/socionom och KBT-terapeut. Rehab med sjukgymnaster och arbetsterapeuter.

Vi erbjuder också dietist, medicinsk fotvård, STI-mottagning, demenssköterska och sjukskrivningscoach, Fysisk aktivitet på recept/FaR och eget laboratorium med biomedicinska analytiker. Här finns läkarsekreterare och undersköterskor som hjälper till kring den medicinska servicen.

Lista dig hos Närhälsan Vara vårdcentral, Vara

Telefon 0512 - 78 60 32 Växelnummer0512 - 78 61 00
Allégatan 46, 534 32, Vara - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Se karta. Tydlig skyltning finns.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 08:39 - 30 sep, 2014
    skrev:

Tacksam för mycket hjälp.

Till toppen

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt