Sesammottagningen Växjö

Växjö

Preventivmedelsrådgivning, abortrådgivnng, sex- och samlevnadsfrågor. Medtag legitimation. Tisdagar öppen mottagning för provtagning av könssjukdomar.

Telefon 0470 - 58 76 50 Växelnummer0470 - 58 80 00

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 16:17 - 23 jan, 2014
    skrev:

fantastiskt!

hade för första gången kontakt med personalen på sesam och jag fick ett otroligt bra bemötande. alla var riktigt trevliga och pratade med en på ett sätt som verkligen fick en att känna sig sedd.
    otroligt bra mottagning!

Till toppen

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson