Sesammottagningen Växjö

Växjö

Preventivmedelsrådgivning, abortrådgivnng, sex- och samlevnadsfrågor. Medtag legitimation. Tisdagar 16,30-18,00, öppenmottagning för provtagning av könssjukdomar, endast för kvinnor.

Telefon 0470 - 58 76 50 Växelnummer0470 - 58 80 00
Strandvägen 10 A, Växjö - visa på karta

Nej.

Barnmorska, Mödravårdscentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:17 - 23 jan, 2014 skrev:

hade för första gången kontakt med personalen på sesam och jag fick ett otroligt bra bemötande. alla var riktigt trevliga och pratade med en på ett sätt som verkligen fick en att känna sig sedd.
    otroligt bra mottagning!

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Vuxenhabilitering Huddinge Fantastisk,stöd och hjälp! - JuanRodrigo Torres Sandoval
    • M-dental Bästa tandläkare/tandhygienist jag haft känner mig trygg hos dem så kunniga och måna om patientens bästa och gör inga behandlingar i onödan.... - Susanna Welander
    • Dr. Bemerre jag kände mig mkt trygg med Dr bemerre. så mjuk och fin på handen och mkt nogrann . kan på riktigt rekomendera Dr.Bemerre / jasmine - Jasmine Fritz
    • Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren
    • Bromma Ortopedmottagning Ville bara säga tack till alla på Bromma ortopedmottagning! Jag fick tid för operation en vecka efter första besöket! Operationen (Karp... - Johan Nordå