Sesammottagningen Växjö

Växjö

Preventivmedelsrådgivning, abortrådgivnng, sex- och samlevnadsfrågor. Medtag legitimation. Tisdagar öppen mottagning för provtagning av könssjukdomar.

Telefon 0470 - 58 76 50 Växelnummer0470 - 58 80 00

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 16:17 - 23 jan, 2014
    skrev:

fantastiskt!

hade för första gången kontakt med personalen på sesam och jag fick ett otroligt bra bemötande. alla var riktigt trevliga och pratade med en på ett sätt som verkligen fick en att känna sig sedd.
    otroligt bra mottagning!

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda