Sesammottagningen Växjö

Växjö

Preventivmedelsrådgivning, abortrådgivnng, sex- och samlevnadsfrågor. Medtag legitimation. Tisdagar 16,30-18,00, öppenmottagning för provtagning av könssjukdomar, endast för kvinnor.

Telefon 0470 - 58 76 50 Växelnummer0470 - 58 80 00
Strandvägen 10 A, Växjö - visa på karta

Nej.

Barnmorska, Mödravårdscentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:17 - 23 jan, 2014 skrev:

hade för första gången kontakt med personalen på sesam och jag fick ett otroligt bra bemötande. alla var riktigt trevliga och pratade med en på ett sätt som verkligen fick en att känna sig sedd.
    otroligt bra mottagning!

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Mödravårdscentral Växjö

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell