Viksäng Sjukgymnastmottagning, Västerås

Västerås

Till rehabenheten på Kraftkällan är fem sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist och två KBT-psykologer knutna.

Våra sjukgymnaster har kompetens inom ortopedisk manuell terapi (OMT steg 2), akupunktur, Mc Kenzie, medicinsk träningsterapi, basal kroppskännedom och astma/KOL-behandling.

Vårt rehabteam erbjuder även hjälpmedelsutprovning, ergonomisk rådgivning, seniorträning, träning i bassäng, artrosskola och sömnskola.

Telefon 021 - 17 65 50 Växelnummer021 - 17 30 00

Ej angivet

Arbetsterapeut, Företagshälsovård, Psykolog, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena