Vårdcentralen Strandbjörket

Växjö

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.

Lista dig hos Vårdcentralen Strandbjörket

Telefon 0470 - 58 97 50 Växelnummer0470 - 58 80 00
Södra Esplanaden 2 C, 351 85 Växjö - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag Dygnet runt
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 17:00

Nej

Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Följ väganvisning mot akutintag därefter skyltning Vc och Jourläkarcentral Parkerings möjlighet i anslutning till Vc

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Växjö

• Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars
    • Hemsjukvård-Mobilen Huddinge 2 av de finaste personerna jag någonsin mött, Susanne och Elisabeth är 2 otroligt kompetenta och rogivande proffsiga ssk:or! Oändligt tacksa... - Johanna