Vårdcentralen Strandbjörket

Växjö

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.

Lista dig hos Vårdcentralen Strandbjörket

Telefon 0470 - 58 97 50 Växelnummer0470 - 58 80 00
Södra Esplanaden 2 C, 351 85 Växjö - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag Dygnet runt
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 17:00
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 17:00

Nej

Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Följ väganvisning mot akutintag därefter skyltning Vc och Jourläkarcentral Parkerings möjlighet i anslutning till Vc

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Tandvårdsskola med Vården.se och Plackers

Få bättre tänder med Plackers!

Få bättre tänder!

Vården.se har ett samarbete med Plackers för att hjälpa människor till en bättre tandvård och på så sätt främja tandhälsan. Att ta hand om sina tänder och munhygien är viktigt för att förebygga plack, karies och olika typer av tandsjukdomar.

Läs mer här

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Växjö

• Sokolova Gynkliniken Otroligt trevliga och kunniga. En klinik att lita på. Jag kan av hela mitt hjärta rekommendera Sokolova Gynkliniken. - Natasa
    • Tandläkare uffe Har varit patient hos Uffe i över 25 år och det är alltid lika trevligt med ett besök hos Team uffe. Man går alltid därifrån med en skön kän... - Ingemar Filipson
    • Tandläkare Lars Erlandsson Proffsig behandling och vänligt mottagande! - Agneta Kling
    • Omega Naprapati Mycket nöjd med min upplevelse på klinik Omega Naprapati. Trevligt bemötande och mycket proffesionellt utfört arbete av Jörgen Svensson. ... - Benjamin Wiberg
    • Omega Naprapati Ont i mitt vänstra knä mest ömt ibland smärta. Fick ett presentkort i födelsedagspresent hos en naprapat. Efter ultraljudsundersökningen so... - Hasse Jonsson