Hälsocenter Västerås

Västerås

Hälsocenter är en verksamhet inom Landstinget Västmanland. Vi erbjuder stöd och vägledning då du vill ändra din livsstil eller förändra dina vanor inom kost, motion, stress, sömn eller tobak. Hos oss kan du få stöd av hälsovägledare, beteendevetare och tobaksavvänjare. Tillsammans utformar vi hälsosamma vanor utifrån dina behov och möjligheter.

Mailadress: halsocenter.vasteras@ltv.se

Telefon 021 - 17 63 50
Pilgatan 8c - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:30 - 16:00 Nås lättast denna tid
  • Måndag 13:00 - 15:00 Tidsbokning krävs för andra tider

Du behöver ingen remiss för att komma till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill