Hälsocenter Västerås

Västerås

Hälsocenter är en verksamhet inom Landstinget Västmanland. Vi erbjuder stöd och vägledning då du vill ändra din livsstil eller förändra dina vanor inom kost, motion, stress, sömn eller tobak. Hos oss kan du få stöd av hälsovägledare, beteendevetare och tobaksavvänjare. Tillsammans utformar vi hälsosamma vanor utifrån dina behov och möjligheter.

Mailadress: halsocenter.vasteras@ltv.se

Telefon 021 - 17 63 50
Pilgatan 8c - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:30 - 16:00 Nås lättast denna tid
  • Måndag 13:00 - 15:00 Tidsbokning krävs för andra tider

Du behöver ingen remiss för att komma till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell