Hälsocenter Västerås

Västerås

Hälsocenter är en verksamhet inom Landstinget Västmanland. Vi erbjuder stöd och vägledning då du vill ändra din livsstil eller förändra dina vanor inom kost, motion, stress, sömn eller tobak. Hos oss kan du få stöd av hälsovägledare, beteendevetare och tobaksavvänjare. Tillsammans utformar vi hälsosamma vanor utifrån dina behov och möjligheter.

Mailadress: halsocenter.vasteras@ltv.se

Telefon 021 - 17 63 50
Stora gatan 44 - visa på karta
  • Måndag till Fredag 08:30 - 16:00
    Nås lättast denna tid
    Tidsbokning krävs för andra tider
Postadress
Stora gatan 44
722 12 Västerås
Kommun

Västerås

Du behöver ingen remiss för att komma till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson