Hälsocenter Västerås

Västerås

Hälsocenter är en verksamhet inom Landstinget Västmanland. Vi erbjuder stöd och vägledning då du vill ändra din livsstil eller förändra dina vanor inom kost, motion, stress, sömn eller tobak. Hos oss kan du få stöd av hälsovägledare, beteendevetare och tobaksavvänjare. Tillsammans utformar vi hälsosamma vanor utifrån dina behov och möjligheter.

Mailadress: halsocenter.vasteras@ltv.se

Telefon 021 - 17 63 50
Stora gatan 44 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:30 - 16:00 Nås lättast denna tid
  • Måndag 13:00 - 15:00 Tidsbokning krävs för andra tider

Du behöver ingen remiss för att komma till oss.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda