Folktandvården Adelsö, Västerås

Västerås

Folktandvården finns inom alla kommuner i Västmanland och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna.

Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder. Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden undersökning och behandling av dina tänder.
Folktandvården erbjuder även Frisktandvård - fräscha tänder till fast pris!

Folktandvåden har öppet året om.

Telefon 021 - 17 50 50 Växelnummer021 - 17 30 00
Västmanlands Sjukhus Västerås, ingång 27, plan 3 - visa på karta

Akutverksamhet, allmäntandvård, Allmäntandvård, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Västerås

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars