Folktandvården Västmanland AB, Inom alla kommuner i Västmanland

Västerås

Folktandvården finns inom alla kommuner i Västmanland och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder.

Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden och noggrann undersökning och behandling av dina tänder.

Målet är att skapa en god tandhälsa för alla. Folktandvården arbetar med allt från förebyggande tandvård till att ta hand om dig som har speciella behov av tandvård.

Folktandvården erbjuder även Frisktandvård - fräscha tänder till fast pris.

Folktandvården har öppet året om.

Ring någon av våra kliniker för ytterligare information.

Telefon 021 - 17 46 80 Växelnummer021 - 17 30 00
Norra Källgatan 26 - visa på karta

För behandling inom specialisttandvården krävs remiss från din tandläkare/läkare.

Akutverksamhet, allmäntandvård, Allmäntandvård, Tandhygienist, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Västerås

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell