Folktandvården Västmanland AB, Inom alla kommuner i Västmanland

Västerås

Folktandvården finns i hela länet och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder. Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden och noggrann undersökning och behandling av dina tänder.
Målet är att skapa en god tandhälsa för alla. Folktandvården arbetar med allt från förebyggande tandvård till att ta hand om dig som har speciella behov av tandvård.
Folktandvården har öppet året om. Ring din klinik om du undrar över något eller besök vår webbplats: www.ltv.se/folktandvarden

Telefon 021 - 17 46 80 Växelnummer021 - 17 30 00
Box 1185
721 27 Västerås
Kommun

Västerås

För behandling inom specialisttandvården krävs remiss från din tandläkare/läkare.

Akutverksamhet, allmäntandvård, Allmäntandvård, Tandhygienist, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Västerås

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson