Folktandvården Västmanland AB, Inom alla kommuner i Västmanland

Västerås

Folktandvården finns inom alla kommuner i Västmanland och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder.
Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden och noggrann undersökning och behandling av dina tänder.

Målet är att skapa en god tandhälsa för alla. Folktandvården arbetar med allt från förebyggande tandvård till att ta hand om dig som har speciella behov av tandvård.

Folktandvården erbjuder även Frisktandvård - fräscha tänder till fast pris.

Folktandvården har öppet året om.

Ring någon av våra kliniker för ytterligare information.

Telefon 021 - 17 46 80 Växelnummer021 - 17 30 00
Norra Källgatan 26 - visa på karta

För behandling inom specialisttandvården krävs remiss från din tandläkare/läkare.

Akutverksamhet, allmäntandvård, Allmäntandvård, Tandhygienist, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Västerås

• Omega Naprapati jag är jättenöjd med mottagandet och informationen.har blivit informerad om min skada och dess utveckling under hela behandlingen vilket jag... - bo johansson
    • Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona Vill bara tacka det team: Joakim som utförde undersökningen o Yvonne som satte nål o tog hand om mej...o en sköterska till som jag tyvärr in... - Martina
    • Vårdcentralen Anderslöv Den bästa vårdcentralen! Man möter förståelse från personalens sida. Varmt rekommenderat! - Magdalena Wrzesinska
    • Symbioskliniken En fantastisk pedagogisk människa min tandläkar skräck är väck borta. Tack Sofia - Raoul von karo
    • Vårdcentralen Planteringen Bra intryck och Bemötande - Jonas