Folktandvården Västmanland AB, Inom alla kommuner i Västmanland

Västerås

Folktandvården finns inom alla kommuner i Västmanland och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder.
Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden och noggrann undersökning och behandling av dina tänder.

Målet är att skapa en god tandhälsa för alla. Folktandvården arbetar med allt från förebyggande tandvård till att ta hand om dig som har speciella behov av tandvård.

Folktandvården erbjuder även Frisktandvård - fräscha tänder till fast pris.

Folktandvården har öppet året om.

Ring någon av våra kliniker för ytterligare information.

Telefon 021 - 17 46 80 Växelnummer021 - 17 30 00
Norra Källgatan 26 - visa på karta

För behandling inom specialisttandvården krävs remiss från din tandläkare/läkare.

Akutverksamhet, allmäntandvård, Allmäntandvård, Tandhygienist, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Västerås

• Tandvård 2 Go Min nya favorittandläkare i Stockholm. Bröderna som driver kliniken är supertrevliga och verkligen kompetenta!! - Nils
    • Tandvård 2 Go Trivsel känsla från när man kliver in tills man kliver ut. - Asia
    • Tandvården i Bågen Vilken familjär och trevlig mottagning. Efter att tandläkare i många år misshandlat min mun/mina tänder och därmed har utvecklat en rädsla... - Therese
    • Tandläkare Margareta Lindholm Mycket bra o go tandläkare o människa :-) - Helena Lugnegård
    • Björklinge Tandklinik AB Mycket trevligt bemötande och service. Tandläkare Dusko är jättebra för den tandläkarrädde. - Carola