Folktandvården Västmanland AB, Inom alla kommuner i Västmanland

Västerås

Folktandvården finns inom alla kommuner i Västmanland och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder.

Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden och noggrann undersökning och behandling av dina tänder.

Målet är att skapa en god tandhälsa för alla. Folktandvården arbetar med allt från förebyggande tandvård till att ta hand om dig som har speciella behov av tandvård.

Folktandvården erbjuder även Frisktandvård - fräscha tänder till fast pris.

Folktandvården har öppet året om.

Ring någon av våra kliniker för ytterligare information.

Telefon 021 - 17 46 80 Växelnummer021 - 17 30 00
Norra Källgatan 26 - visa på karta

För behandling inom specialisttandvården krävs remiss från din tandläkare/läkare.

Akutverksamhet, allmäntandvård, Allmäntandvård, Tandhygienist, Tandläkare

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Västerås

• Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren
    • Bromma Ortopedmottagning Ville bara säga tack till alla på Bromma ortopedmottagning! Jag fick tid för operation en vecka efter första besöket! Operationen (Karp... - Johan Nordå
    • ASIH - Avancerad sjukvård i hemmet Mälarsjukhuset Hej, Vi har bara haft ett hembesök av två ssk ännu, men det känns tryggt och positivt. - Astrid Eriksson
    • Maria Alberts Vårdcentral går ej att boka tid via webben. - Sven-Eric Sjöbergh
    • Dr. Bemerre Fantastiskt duktig på allt han gör. Han är otroligt noggrann, lätt på handen och är väldigt mån om bra slutresultat. Rekommenderar varmt, gå... - Marlene