Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Vänersborg

Allmänmedicinsk mottagning. Akuttider samt tider för kontroller/utredning av kroniska sjukdomar som t ex hjärt/kärl-sjukdomar, astma, kol och diabetes.
Samtalsmottagning för befrämjande av psyksik hälsa.
Barnavårdcentral

Vid akut sjukdom utanför ordinarie öppettider, kontakta sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177 för rådgivning/tidsbokning på Jourcentralen Källstorp,Trollhättan, telefonnummer till sekreteraren på Jourcentralen 0520-83382.

Lista dig hos Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Telefon 0521 - 26 20 80 Växelnummer0521 - 26 20 80
Residensgatan 23, 462 30, Vänersborg - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Bussar går till Torget centrum Vänersborg. Framför residenset i torgets västra kant går Residensgatan. Följ denna norrut i riktning mot parken Skräcklan. Efter ett drygt kvarter hittas vårdcentralen.

Uppskattad färdtid

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Vänersborg

• Omni4 Jeg er sikker på at Viveca (Vicki) har helt rett. - Petter Gottschalk
    • Folktandvården Roma Helt enkelt bäst - Carina Pettersson
    • Fjärdhundra vårdcentral Jag vill bara säga att jag har aldrig sätt läkare som Anders jonstam 😀han är så bra så finns inte några ord för att beskriva -uppdaterat u... - selwa persson
    • Tandläkare Chatarina Eriksson Detta är en tandläkare som jag varmt kan rekommendera, alltid så otrolig trevlig och hjälpsam och mycket proffsig! Och man får alltid ett go... - Madeleine Marschall
    • Närhälsan Öckerö vårdcentral Jag besökte Öckerö VC. den 16sept 2014, hade ett mycket inflammerat bröst, ömt och rött. Besöket var under jourtid. Upplevde att mitt proble... - Birgitta Johansson