Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Vänersborg

Allmänmedicinsk mottagning. Akuttider samt tider för kontroller/utredning av kroniska sjukdomar som t ex hjärt/kärl-sjukdomar, astma, kol och diabetes.
Samtalsmottagning för befrämjande av psyksik hälsa.
Barnavårdcentral

Vid akut sjukdom utanför ordinarie öppettider, kontakta sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177 för rådgivning/tidsbokning på Jourcentralen Källstorp,Trollhättan, telefonnummer till sekreteraren på Jourcentralen 0520-83382.

Lista dig hos Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Telefon 0521 - 26 20 80 Växelnummer0521 - 26 20 80
Residensgatan 23, 462 30, Vänersborg - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Bussar går till Torget centrum Vänersborg. Framför residenset i torgets västra kant går Residensgatan. Följ denna norrut i riktning mot parken Skräcklan. Efter ett drygt kvarter hittas vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 4, baserat på 1 omdömen
  • 09:58 - 21 nov, 2014

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Vänersborg

• Sandens hälsocentral Telefonuppringning för äldre mycket svårt. För yngre och normalhörande bra. Hälsocentralen som helhet - mycket bra - Erling Molin
    • Tandläkare Lena och Stefan Seglert Stockholm Mycket bra tandläkare som jag rekommenderar varmt. Håller historiken och man blir bemött av samma tandläkare som har koll på ens mun! - Sebastian
    • Capio Medocular Jag har opererat båda ögonen för gråstarr. Suverän personal och fantastiskt omhändertagande. Jag är supernöjd och har ingenting att anmärka ... - Kerstin Rahlenbeck
    • Torbjörn Thelning Nacka ÖNH-mottagning Jätte trevligt bemötande av både sköterska och läk. Läk Torbjörn har väldigt bra hand om barn men även föräldrar o förklarar på ett bra sätt... - Anne-lie ullerfjord
    • Hornsgatans Tandvård Tack Hornsgatans Tandvård för en fantastisk behandling! Jag är verkligen Supernöjd med hela processen, både konsultationen, behandlingen,... - Milad Rezko