Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Vänersborg

Allmänmedicinsk mottagning. Akuttider samt tider för kontroller/utredning av kroniska sjukdomar som t ex hjärt/kärl-sjukdomar, astma, kol och diabetes.
Samtalsmottagning för befrämjande av psyksik hälsa.
Barnavårdcentral

Vid akut sjukdom utanför ordinarie öppettider, kontakta sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177 för rådgivning/tidsbokning på Jourcentralen Källstorp,Trollhättan, telefonnummer till sekreteraren på Jourcentralen 0520-83382.

Lista dig hos Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Telefon 0521 - 26 20 80 Växelnummer0521 - 26 20 80
Residensgatan 23, 462 30, Vänersborg - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Bussar går till Torget centrum Vänersborg. Framför residenset i torgets västra kant går Residensgatan. Följ denna norrut i riktning mot parken Skräcklan. Efter ett drygt kvarter hittas vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 09:58 - 21 nov, 2014

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Vänersborg

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell