Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Vänersborg

Allmänmedicinsk mottagning. Akuttider samt tider för kontroller/utredning av kroniska sjukdomar som t ex hjärt/kärl-sjukdomar, astma, kol och diabetes.
Samtalsmottagning för befrämjande av psyksik hälsa.
Barnavårdcentral

Vid akut sjukdom utanför ordinarie öppettider, kontakta sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177 för rådgivning/tidsbokning på Jourcentralen Källstorp,Trollhättan, telefonnummer till sekreteraren på Jourcentralen 0520-83382.

Lista dig hos Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Telefon 0521 - 26 20 80 Växelnummer0521 - 26 20 80
Residensgatan 23, 462 30, Vänersborg - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Bussar går till Torget centrum Vänersborg. Framför residenset i torgets västra kant går Residensgatan. Följ denna norrut i riktning mot parken Skräcklan. Efter ett drygt kvarter hittas vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 4, baserat på 1 omdömen
  • 09:58 - 21 nov, 2014

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Vänersborg

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars