Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Vänersborg

Allmänmedicinsk mottagning. Akuttider samt tider för kontroller/utredning av kroniska sjukdomar som t ex hjärt/kärl-sjukdomar, astma, kol och diabetes.
Samtalsmottagning för befrämjande av psykisk hälsa.
Barnavårdcentral

Vid akut sjukdom utanför ordinarie öppettider, kontakta sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177 för rådgivning/tidsbokning på Jourcentralen Källstorp,Trollhättan, telefonnummer till sekreteraren på Jourcentralen 0520-83382.

Lista dig hos Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Telefon 0521 - 26 20 80 Växelnummer0521 - 26 20 80
Residensgatan 23, 462 30, Vänersborg - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Bussar går till Torget centrum Vänersborg. Framför residenset i torgets västra kant går Residensgatan. Följ denna norrut i riktning mot parken Skräcklan. Efter ett drygt kvarter hittas vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 09:58 - 21 nov, 2014

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Vänersborg

• Vuxenhabilitering Huddinge Fantastisk,stöd och hjälp! - JuanRodrigo Torres Sandoval
    • M-dental Bästa tandläkare/tandhygienist jag haft känner mig trygg hos dem så kunniga och måna om patientens bästa och gör inga behandlingar i onödan.... - Susanna Welander
    • Dr. Bemerre jag kände mig mkt trygg med Dr bemerre. så mjuk och fin på handen och mkt nogrann . kan på riktigt rekomendera Dr.Bemerre / jasmine - Jasmine Fritz
    • Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren
    • Bromma Ortopedmottagning Ville bara säga tack till alla på Bromma ortopedmottagning! Jag fick tid för operation en vecka efter första besöket! Operationen (Karp... - Johan Nordå