Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Vänersborg

Allmänmedicinsk mottagning. Akuttider samt tider för kontroller/utredning av kroniska sjukdomar som t ex hjärt/kärl-sjukdomar, astma, kol och diabetes.
Samtalsmottagning för befrämjande av psyksik hälsa.
Barnavårdcentral

Vid akut sjukdom utanför ordinarie öppettider, kontakta sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177 för rådgivning/tidsbokning på Jourcentralen Källstorp,Trollhättan, telefonnummer till sekreteraren på Jourcentralen 0520-83382.

Lista dig hos Vårdcentralen Nordstan, Vänersborg

Telefon 0521 - 26 20 80 Växelnummer0521 - 26 20 80
Residensgatan 23, 462 30, Vänersborg - visa på karta
  • Måndag till Fredag 07:30 - 17:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress
Vårdcentralen Nordstan Residensgatan 23 462 30 Vänersborg
Kommun

Vänersborg

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Bussar går till Torget centrum Vänersborg. Framför residenset i torgets västra kant går Residensgatan. Följ denna norrut i riktning mot parken Skräcklan. Efter ett drygt kvarter hittas vårdcentralen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Hälsocentralen på Hestra Per Widén Det bästa med Hestra, förutom skogen, är Hälsocentralen! Även om ni flyttat. - Ingrid Boström
    • Folktandvården Lidingö super trevlig och duktig personal. jätte bra jobb, och inte dömande som man kan vara orolig för. ångrar inte en sekund jag skrev in mig hä... - Jesper
    • Olaus Petri vårdcentral Doktorerna är dåliga på lämna utlovade resultat på prover och dåliga på ringa om man vill få tag på dem när det gäller viktigt medicin - Anders peterson
    • Backa Läkarhus Absolut en av de bättre mottagningar jag besökt. Trevlig personal. Tycker dock att väntetiden är alltför lång om man vill träffa samma läkar... - Ulla-May Berndtsson
    • Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina