Gynekologmottagningen i Uppsala

Uppsala

Vi utreder, behandlar och kontrollerar kvinnor med gynekologiska problem, till exempel blödningsrubbningar, buksmärtor, cellförändringar, gynekologisk cancer, framfall, endometrios, urinläckage, missfall, aborter, steriliseringar och akuta gynekologiska besvär. Vi utför inte rutinkontroller utan hänvisar då till primärvård eller privat gynekolog. Detta gäller även frågor och behandling av urinvägsinfektioner eller andra lindriga besvär, till exempel klåda och flytningar. På mottagningen arbetar specialistläkare, barnmorskor, undersköterskor, sjukgymnaster och kuratorer. Alla remisser bedöms av läkare.

Telefon 018 - 611 57 05 Växelnummer018 - 611 00 00
Akademiska sjukhuset Gynekologimottagningen Ingång 95/96 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 09:00 - 15:00 tidsbokning
  • Måndag - Söndag Dygnet runt akuttelefon
  • Fredag 09:00 - 11:00 tidsbokning

Ej angivet

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, gynekologi , Gynekolog, Onkologi, gynekologisk, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Gynekolog Uppsala

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars