Gynekologmottagningen i Uppsala

Uppsala

Vi utreder, behandlar och kontrollerar kvinnor med gynekologiska problem, till exempel blödningsrubbningar, buksmärtor, cellförändringar, gynekologisk cancer, framfall, endometrios, urinläckage, missfall, aborter, steriliseringar och akuta gynekologiska besvär. Vi utför inte rutinkontroller utan hänvisar då till primärvård eller privat gynekolog. Detta gäller även frågor och behandling av urinvägsinfektioner eller andra lindriga besvär, till exempel klåda och flytningar. På mottagningen arbetar specialistläkare, barnmorskor, undersköterskor, sjukgymnaster och kuratorer. Alla remisser bedöms av läkare.

Telefon 018 - 611 57 05 Växelnummer018 - 611 00 00
Akademiska sjukhuset Gynekologimottagningen Ingång 95/96 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 09:00 - 15:00 tidsbokning
  • Måndag - Söndag Dygnet runt akuttelefon
  • Fredag 09:00 - 11:00 tidsbokning

Ej angivet

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, gynekologi , Gynekolog, Onkologi, gynekologisk, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Gynekolog Uppsala

• Elisabeth Fahgéns Tandläkeri AB Är helt fantastisk med rädda barn och vuxna. Bästa tandläkaren någonsin. - Linda
    • Kvinnokliniken US Allt är mycket bra, det var lätt att hitta Er.... - Azra Tufekcic
    • HIA Ett STORT tack till er alla! Kristin - Kristin Skarsäter
    • Denteam Jag kan varmt rekommendera er, Jag ringde klockan 11 på kvällen en fredag och ni svarade, fick tid direkt på morgonen ( jag kunde inte ta mi... - Mattias
    • Skara sjukgymnastik Karin Bergström Utan Karin skulle jag inte stå och gå med mina ben. Hon är SUPERBRA!!!! - Marianne Ahnström