Gynekologmottagningen i Uppsala

Uppsala

Vi utreder, behandlar och kontrollerar kvinnor med gynekologiska problem, till exempel blödningsrubbningar, buksmärtor, cellförändringar, gynekologisk cancer, framfall, endometrios, urinläckage, missfall, aborter, steriliseringar och akuta gynekologiska besvär. Vi utför inte rutinkontroller utan hänvisar då till primärvård eller privat gynekolog. Detta gäller även frågor och behandling av urinvägsinfektioner eller andra lindriga besvär, till exempel klåda och flytningar. På mottagningen arbetar specialistläkare, barnmorskor, undersköterskor, sjukgymnaster och kuratorer. Alla remisser bedöms av läkare.

Telefon 018 - 611 57 05 Växelnummer018 - 611 00 00
Akademiska sjukhuset Gynekologimottagningen Ingång 95/96 - visa på karta
  • Måndag till Torsdag 09:00 - 15:00
    tidsbokning
  • Måndag till Söndag Dygnet runt
    akuttelefon
    tidsbokning

Postadress
Akademiska sjukhuset Kvinno- och barndivisionen Gynekologiska Mottagningen Ingång 96
751 85 Uppsala
Kommun

Uppsala

Ej angivet

Ej angivet

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, gynekologi , Gynekolog, Onkologi, gynekologisk, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Gynekolog Uppsala

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson