Husläkarmottagning Årsta vårdcentral, Uppsala

Uppsala

Din husläkare/distriktsläkare är specialist i allmänmedicin. Läkaren är van att skilja olika sjukdomar från varandra, och hjälper dig att behandla dina besvär. Du kan också få hjälp vid svårare sjukdom eftersom du då behöver en läkare med helhetssyn på din situation. Även vid förebyggande hälsoinsatser och rehabilitering kan du få hjälp av din husläkare.

Telefon 018 - 611 87 15 Växelnummer018 - 611 00 00
Sparrisgatan 1 Uppsala - visa på karta
Drop-in
  • Onsdag - Fredag 13:00 - 15:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Ej angivet

Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Inkontinens, stödverksamhet, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

För att få aktuell vägbeskrivning till oss, gå till www.eniro.se eller www.hitta.se. Vill du få information om busslinjer och tidtabeller, kontakta Upplandslokaltrafik eller sök på www.ul.se.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Uppsala

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria