Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Upplands Väsby

Veritaskliniken är en privat husläkarmottagning vid Stora Wäsby.
Efter stängning hänvisar vi till Närakuten på Löwenströmska Sjukhuset telefon 08-58621000.
Vid akut sjukdom ring 112.
Sjukvårdsrådgivningen 08-320100

Vi har Diabetesmottagning med diabetessjuksköterska som går att ringa mån-ons kl 08.00-17.00 på telefon 08-59006099.

Lista dig hos Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Upplands Väsby

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria