Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Upplands Väsby

Veritaskliniken är en privat husläkarmottagning vid Stora Wäsby.
Efter stängning hänvisar vi till Närakuten på Löwenströmska Sjukhuset telefon 08-58621000.
Vid akut sjukdom ring 112.
Sjukvårdsrådgivningen 08-320100

Vi har Diabetesmottagning med diabetessjuksköterska som går att ringa mån-ons kl 08.00-17.00 på telefon 08-59006099.

Lista dig hos Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Upplands Väsby

• Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell
    • Kirurgi- och urologimottagning Karlskrona trevlig avdelning gott bemötande hjälpsam personal,rätt personer på plats - Åse Bengtsson