Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Upplands Väsby

Veritaskliniken är en privat husläkarmottagning vid Stora Wäsby.
Efter stängning hänvisar vi till Närakuten på Löwenströmska Sjukhuset telefon 08-58621000.
Vid akut sjukdom ring 112.
Sjukvårdsrådgivningen 08-320100

Vi har Diabetesmottagning med diabetessjuksköterska som går att ringa mån-ons kl 08.00-17.00 på telefon 08-59006099.

Lista dig hos Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Ej angivet

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Upplands Väsby

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson