Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Upplands Väsby

Veritaskliniken är en privat husläkarmottagning vid Stora Wäsby.
Efter stängning hänvisar vi till Närakuten på Löwenströmska Sjukhuset telefon 08-58621000.
Vid akut sjukdom ring 112.
Sjukvårdsrådgivningen 08-320100

Vi har Diabetesmottagning med diabetessjuksköterska som går att ringa mån-ons kl 08.00-17.00 på telefon 08-59006099.

Lista dig hos Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Telefon 08 - 590 060 90
Stora Wäsby,Gamla Stallet,UPPLANDS VÄSBY - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Upplands Väsby

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz