Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Upplands Väsby

Veritaskliniken är en privat husläkarmottagning vid Stora Wäsby.
Efter stängning hänvisar vi till Närakuten på Löwenströmska Sjukhuset telefon 08-58621000.
Vid akut sjukdom ring 112.
Sjukvårdsrådgivningen 08-320100

Vi har Diabetesmottagning med diabetessjuksköterska som går att ringa mån-ons kl 08.00-17.00 på telefon 08-59006099.

Lista dig hos Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Telefon 08 - 590 060 90
Stora Wäsby,Gamla Stallet,UPPLANDS VÄSBY - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Upplands Väsby

• Tuve Läkargrupp Dr Lars Wrennö Verkligen bra läkare , tack - sholeh
    • Studentgyn Var på ett tidigt ultraljud då jag inte visste vilken vecka jag var i. Jätte trevlig manlig läkare och jätte trevlig receptionist! - Hanna
    • Vårdcentralen Skåre Karlstad Kan varmt rekommendera Skåre vårdcetral. Mycket nöjd med alltfrån bemötande, service,vård och personal. - Linda Goethe
    • WeMind - för psykisk hälsa Kan rekommendera WeMind som har korta väntetider och är transparenta med vilka resultat deras behandlingar ger. - E.P.
    • Åre hälsocentral Helt sjuk trevlig personal! Tack för hjälpen med benbrottet! - Daniel bexell