Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Upplands Väsby

Veritaskliniken är en privat husläkarmottagning vid Stora Wäsby.
Efter stängning hänvisar vi till Närakuten på Löwenströmska Sjukhuset telefon 08-58621000.
Vid akut sjukdom ring 112.
Sjukvårdsrådgivningen 08-320100

Vi har Diabetesmottagning med diabetessjuksköterska som går att ringa mån-ons kl 08.00-17.00 på telefon 08-59006099.

Lista dig hos Veritas Vårdcentral Upplands Väsby, Upplands Väsby

Telefon 08 - 590 060 90
Stora Wäsby,Gamla Stallet,UPPLANDS VÄSBY - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Upplands Väsby

• Colosseumkliniken Trelleborg Hej! Jag vill bara hälsa från min son Elias som var hos Åsa (han tror hon hette så) igår kl. 15. Han var så nöjd och han tyckte hon var så t... - Katarina Stelter
    • Kungsgatans Sjukgymnastik varit hos många sjukgymnaster gnom åren både jag och min moster har haft turen att få komma till Eva, en otrroligt duktig och kunnig sjukgym... - christel
    • Hallonbergens vårdcentral Specialist/spets-kunskap när det gäller periferia udda sjukdomstillstånd inom allmänmedicin. Rätt språkförståelse gentemot vårdtagare. Konti... - Kenneth L. Carlsson
    • Maria Cederholms gynmottagning bra läkare samt trevligt bemötande. - Maria Södergren
    • Tandläkare Margareta Lindholm Underbar tandläkare, skicklig, lätt på handen, lugn och trevlig. Den bästa jag någonsin haft. Måtte hon aldrig pensionera sig. - P O Lindström