HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Ulricehamn

Läkare (spec.i allmänmedicin), distr.sjuksköterska
diabetessköterska, astma/kol-sköterska, barnavårdscentral. Tillgång till psykolog/psykoterapeut och medicinsk fotvård

Lista dig hos HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Telefon 0321 - 68 54 00
Vistvägen 2, 523 37, Ulricehamn - visa på karta
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress

Snitt 5, baserat på 3 omdömen
  • 08:23 - 17 sep, 2013
    skrev:

Professionellt och Trevligt

Alltid professionellt bemötande och trevlig personal! mycket bra med apoteket precis där,

• 12:59 - 31 maj, 2013
    skrev:

Jag gillar Hälsobrunnen i Ulricehamn

Vänligt och professionellt bemötande av kompetent personal. Trevliga lokaler som ligger lätt tillgängligt. Ett extra plus är att det finns ett apotek vägg i vägg.

• 07:35 - 22 maj, 2013

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ulricehamn

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena