HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Ulricehamn

Läkare (spec.i allmänmedicin), distr.sjuksköterska
diabetessköterska, astma/kol-sköterska, barnavårdscentral. Tillgång till psykolog/psykoterapeut och medicinsk fotvård

Lista dig hos HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Telefon 0321 - 68 54 00
Vistvägen 2, 523 37, Ulricehamn - visa på karta
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00
  • Måndag till Fredag 08:00 - 17:00

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Postadress

Snitt 5, baserat på 3 omdömen
  • 08:23 - 17 sep, 2013
    skrev:

Professionellt och Trevligt

Alltid professionellt bemötande och trevlig personal! mycket bra med apoteket precis där,

• 12:59 - 31 maj, 2013
    skrev:

Jag gillar Hälsobrunnen i Ulricehamn

Vänligt och professionellt bemötande av kompetent personal. Trevliga lokaler som ligger lätt tillgängligt. Ett extra plus är att det finns ett apotek vägg i vägg.

• 07:35 - 22 maj, 2013

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ulricehamn

• Ortopedisk mottagning Umeå Kanonbra - Anders Nordlöf
    • Hudläkarmottagningen Telegrafen Lena Lindberg Besökstiden man fått stämmer alltid bra, man behöver sällan vänta. Skulle dock önska att man kan beställa tid under hela dagen, inte endast ... - Sten Andersson
    • Bromma Ortopedmottagning Tack för hjälp och behandling med mina trassliga knän. Mycket trevligt bemötande. Lugnt och avstressande miljö. - Bengt Jonsson
    • Vasamamma Känner mig sedd och lyssnad till. - Alexandra
    • Åre hälsocentral Jag har varit i kontakt med hälsocentralen vid flera tillfällen, både via telefon och personliga besök. Det är så glädjande att varje gång b... - Agneta Gardner-Naraghi