HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Ulricehamn

Läkare (spec.i allmänmedicin), distr.sjuksköterska
diabetessköterska, astma/kol-sköterska, barnavårdscentral. Tillgång till psykolog/psykoterapeut och medicinsk fotvård

Lista dig hos HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Telefon 0321 - 68 54 00
Vistvägen 2, 523 37, Ulricehamn - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Svenemshuset plan 2, nära R 40, norra Ulricehamn

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 13:37 - 16 dec, 2014 skrev:

Kompetent och trevlig personal.

• 08:23 - 17 sep, 2013 skrev:

Alltid professionellt bemötande och trevlig personal! mycket bra med apoteket precis där,

• 12:59 - 31 maj, 2013 skrev:

Vänligt och professionellt bemötande av kompetent personal. Trevliga lokaler som ligger lätt tillgängligt. Ett extra plus är att det finns ett apotek vägg i vägg.

• 07:35 - 22 maj, 2013

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ulricehamn

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill