HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Ulricehamn

Läkare (spec.i allmänmedicin), distr.sjuksköterska
diabetessköterska, astma/kol-sköterska, barnavårdscentral. Tillgång till psykolog/psykoterapeut och medicinsk fotvård

Lista dig hos HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Telefon 0321 - 68 54 00
Vistvägen 2, 523 37, Ulricehamn - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Snitt 5, baserat på 3 omdömen
  • 08:23 - 17 sep, 2013
    skrev:

Professionellt och Trevligt

Alltid professionellt bemötande och trevlig personal! mycket bra med apoteket precis där,

• 12:59 - 31 maj, 2013
    skrev:

Jag gillar Hälsobrunnen i Ulricehamn

Vänligt och professionellt bemötande av kompetent personal. Trevliga lokaler som ligger lätt tillgängligt. Ett extra plus är att det finns ett apotek vägg i vägg.

• 07:35 - 22 maj, 2013

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ulricehamn

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz