HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Ulricehamn

Läkare (spec.i allmänmedicin), distr.sjuksköterska
diabetessköterska, astma/kol-sköterska, barnavårdscentral. Tillgång till psykolog/psykoterapeut och medicinsk fotvård

Lista dig hos HälsoBrunnen - vårdcentral, Ulricehamn

Telefon 0321 - 68 54 00
Vistvägen 2, 523 37, Ulricehamn - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Svenemshuset plan 2, nära R 40, norra Ulricehamn

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 4.75, baserat på 4 omdömen
  • 13:37 - 16 dec, 2014
    skrev:

Kompetent och trevlig personal.

• 08:23 - 17 sep, 2013

Professionellt och Trevligt

Alltid professionellt bemötande och trevlig personal! mycket bra med apoteket precis där,

• 12:59 - 31 maj, 2013

Jag gillar Hälsobrunnen i Ulricehamn

Vänligt och professionellt bemötande av kompetent personal. Trevliga lokaler som ligger lätt tillgängligt. Ett extra plus är att det finns ett apotek vägg i vägg.

• 07:35 - 22 maj, 2013

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ulricehamn

• Sandens hälsocentral Telefonuppringning för äldre mycket svårt. För yngre och normalhörande bra. Hälsocentralen som helhet - mycket bra - Erling Molin
    • Tandläkare Lena och Stefan Seglert Stockholm Mycket bra tandläkare som jag rekommenderar varmt. Håller historiken och man blir bemött av samma tandläkare som har koll på ens mun! - Sebastian
    • Capio Medocular Jag har opererat båda ögonen för gråstarr. Suverän personal och fantastiskt omhändertagande. Jag är supernöjd och har ingenting att anmärka ... - Kerstin Rahlenbeck
    • Torbjörn Thelning Nacka ÖNH-mottagning Jätte trevligt bemötande av både sköterska och läk. Läk Torbjörn har väldigt bra hand om barn men även föräldrar o förklarar på ett bra sätt... - Anne-lie ullerfjord
    • Hornsgatans Tandvård Tack Hornsgatans Tandvård för en fantastisk behandling! Jag är verkligen Supernöjd med hela processen, både konsultationen, behandlingen,... - Milad Rezko