Tyresö barnmorskemottagning, Tyresö

Tyresö

Välkommen till Öppen mottagning utan att boka tid måndagar kl.15.30-17.00 och torsdagar kl.8.00-9.15.Om tiden du har fått för gynekologiskt cellprov inte passar så är du välkommen på våra öppna mottagningar måndagar 15.30-17 eller torsdagar 8-9.Passar det bättre att komma en lördag är du välkommen till Liljeholmens Barnmorskemottagning, Liljeholmstorget 7, hiss A, plan 6. De har  öppen drop in preventivmedelsmottagning på lördagar våren 2016 kl 9:00 -14:00, lunchuppehåll 12.00- 12:30 fr.o.m. 16/1 - t.o.m. 28/5. Obs stängt 26/3, 30/4 och 7/5.

Telefon 08 - 123 405 90
Bollmoravägen 14,135 40 Tyresö,Tyresö - visa på karta

Barnmorska, Mödravårdscentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Vuxenhabilitering Huddinge Fantastisk,stöd och hjälp! - JuanRodrigo Torres Sandoval
    • M-dental Bästa tandläkare/tandhygienist jag haft känner mig trygg hos dem så kunniga och måna om patientens bästa och gör inga behandlingar i onödan.... - Susanna Welander
    • Dr. Bemerre jag kände mig mkt trygg med Dr bemerre. så mjuk och fin på handen och mkt nogrann . kan på riktigt rekomendera Dr.Bemerre / jasmine - Jasmine Fritz
    • Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren
    • Bromma Ortopedmottagning Ville bara säga tack till alla på Bromma ortopedmottagning! Jag fick tid för operation en vecka efter första besöket! Operationen (Karp... - Johan Nordå