Tyresö barnmorskemottagning, Tyresö

Tyresö

Välkommen till Öppen mottagning utan att boka tid måndagar kl.15.30-17.00 och torsdagar kl.8.00-9.15.Sommartider!Från vecka 26 t.o.m. vecka 34 har mottagningen begränsad personalkapacitet på drop-in mottagningar. Även telefontiden är minskad och endast öppen mån-fre kl.10-11. Inga cellprovspatienter kallas under denna period. Cepllprovsverksamheten startar igen i vecka 35.OBS! Mottagningen är stängd fredag den 15/8OBS! Måndag den 1/9 är den öppna mottagningen mellan kl. 15-16.30

Telefon 08 - 123 405 90

Ej angivet

Barnmorska, Mödravårdscentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson