Tyresö barnmorskemottagning, Tyresö

Tyresö

Välkommen till Öppen mottagning utan att boka tid måndagar kl.15.30-17.00 och torsdagar kl.8.00-9.15.OBS! Cellprovsmottagningen är inställd 1/10 samt 22/10OBS! Mottagningen är stängd den  22/10 och 23/10. Vi hänvisar då till Haninge Barnmorskemottagning tel. 123 406 20. Vid akuta besvär sök vald förlossningsklinik. Obs passar inte någon av våra öppna preventivmedelsmottagningar eller vill du hellre komma en lördag? Välkommen till lördagsöppen prev.mottagning på Liljeholmens Barnmorskemottagning kl.9-12.15 o 12.45-14. Första lördagen för hösten är 6/9

Telefon 08 - 123 405 90
Bollmoravägen 14,135 40 Tyresö,Tyresö - visa på karta

Barnmorska, Mödravårdscentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda