Byle Gård vårdavdelning, Täby

Täby

Förenade Care ASiH Byle Gård bedriver vård för patienter med behov av specialiserad palliativ (lindrande) vård. Vårdenheten består av en vårdavdelning med 16 rum (18 sängplatser) samt ASiH (Avancerad Sjukvård i Hemmet) med vårdplatser i hemmet.

ASiH Byle Gård går att välja om du bor i  Danderyd, Lidingö, Täby, Solna, Stockholm innerstad, Vallentuna, Österåker, Vaxholm. Vårdavdelningen Byle Gård tar emot patienter från hela Stockholms län.
För att bli ansluten till vårdenheten ska remiss skickas från vårdtagarens läkare till oss.
Vården utförs på uppdrag av Stockholms läns landsting och bygger på en helhetssyn där hänsyn tas till patienters och närståendes olika behov.

Telefon 073 - 358 16 92

Ej angivet

Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Kommunalt från Stockholm:
Tunnelbana till Danderyds sjukhus.
Buss 611 till hållplats Bylegård.
(Det tar ca 30 min med buss från Danderyds sjukhus till Byle Gård).
Roslagsbanan till Täby Kyrkby. Tåget stannar ca 500 meter från Byle Gård.
Med bil från Stockholm:
Kör E18 mot Norrtälje.
Tag av vid avfarten till Arningeavfarten och ta Arningeleden upp till Jarla Bankes väg (vänstersväng).
Gästparkering finns vid infarten.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena