Byle Gård vårdavdelning, Täby

Täby

ASiH Byle Gård bedriver vård för patienter med behov av avancerad och palliativ (lindrande) vård. Enheten består av en vårdavdelning med specialiserad palliativ vård och 16 rum (18 sängplatser) samt ASiH (Avancerad Sjukvård i Hemmet) med c a 110 vårdplatser i hemmet.ASiH kan väljas av patienter boende i Danderyd, Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm, Lidingö, Solna och Stockholms innerstad. För vårdavdelningen gäller vårdval för hela Stockholms län. För att bli ansluten till enheten ska remiss skickas från vårdtagarens läkare till oss.Vården utförs på uppdrag av Stockholms läns landsting och bygger på en helhetssyn där hänsyn tas till patienters och närståendes olika behov.

Telefon 08 - 514 440 00
Jarlabankes Väg 46,,TÄBY - visa på karta

Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Kommunalt från Stockholm:
Tunnelbana till Danderyds sjukhus.
Buss 611 till hållplats Bylegård.
(Det tar ca 30 min med buss från Danderyds sjukhus till Byle Gård).
Roslagsbanan till Täby Kyrkby. Tåget stannar ca 500 meter från Byle Gård.
Med bil från Stockholm:
Kör E18 mot Norrtälje.
Tag av vid avfarten till Arningeavfarten och ta Arningeleden upp till Jarla Bankes väg (vänstersväng).
Gästparkering finns vid infarten.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg