Byle Gård vårdavdelning, Täby

Täby

Förenade Care ASiH Byle Gård bedriver vård för patienter med behov av specialiserad palliativ (lindrande) vård. Vårdenheten består av en vårdavdelning med 16 rum (18 sängplatser) samt ASiH (Avancerad Sjukvård i Hemmet) med vårdplatser i hemmet.

ASiH Byle Gård går att välja om du bor i  Danderyd, Lidingö, Täby, Solna, Stockholm innerstad, Vallentuna, Österåker, Vaxholm. Vårdavdelningen Byle Gård tar emot patienter från hela Stockholms län.
För att bli ansluten till vårdenheten ska remiss skickas från vårdtagarens läkare till oss.
Vården utförs på uppdrag av Stockholms läns landsting och bygger på en helhetssyn där hänsyn tas till patienters och närståendes olika behov.

Telefon 073 - 358 16 92

Ej angivet

Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Kommunalt från Stockholm:
Tunnelbana till Danderyds sjukhus.
Buss 611 till hållplats Bylegård.
(Det tar ca 30 min med buss från Danderyds sjukhus till Byle Gård).
Roslagsbanan till Täby Kyrkby. Tåget stannar ca 500 meter från Byle Gård.
Med bil från Stockholm:
Kör E18 mot Norrtälje.
Tag av vid avfarten till Arningeavfarten och ta Arningeleden upp till Jarla Bankes väg (vänstersväng).
Gästparkering finns vid infarten.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Ortopedisk mottagning Umeå Kanonbra - Anders Nordlöf
    • Hudläkarmottagningen Telegrafen Lena Lindberg Besökstiden man fått stämmer alltid bra, man behöver sällan vänta. Skulle dock önska att man kan beställa tid under hela dagen, inte endast ... - Sten Andersson
    • Bromma Ortopedmottagning Tack för hjälp och behandling med mina trassliga knän. Mycket trevligt bemötande. Lugnt och avstressande miljö. - Bengt Jonsson
    • Vasamamma Känner mig sedd och lyssnad till. - Alexandra
    • Åre hälsocentral Jag har varit i kontakt med hälsocentralen vid flera tillfällen, både via telefon och personliga besök. Det är så glädjande att varje gång b... - Agneta Gardner-Naraghi