Byle Gård vårdavdelning, Täby

Täby

Förenade Care ASiH Byle Gård bedriver vård för patienter med behov av specialiserad palliativ (lindrande) vård. Vårdenheten består av en vårdavdelning med 16 rum (18 sängplatser) samt ASiH (Avancerad Sjukvård i Hemmet) med vårdplatser i hemmet.

ASiH Byle Gård går att välja om du bor i  Danderyd, Lidingö, Täby, Solna, Stockholm innerstad, Vallentuna, Österåker, Vaxholm. Vårdavdelningen Byle Gård tar emot patienter från hela Stockholms län.
För att bli ansluten till vårdenheten ska remiss skickas från vårdtagarens läkare till oss.
Vården utförs på uppdrag av Stockholms läns landsting och bygger på en helhetssyn där hänsyn tas till patienters och närståendes olika behov.

Telefon 08 - 514 440 00
Jarlabankes Väg 46,,TÄBY - visa på karta

Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Kommunalt från Stockholm:
Tunnelbana till Danderyds sjukhus.
Buss 611 till hållplats Bylegård.
(Det tar ca 30 min med buss från Danderyds sjukhus till Byle Gård).
Roslagsbanan till Täby Kyrkby. Tåget stannar ca 500 meter från Byle Gård.
Med bil från Stockholm:
Kör E18 mot Norrtälje.
Tag av vid avfarten till Arningeavfarten och ta Arningeleden upp till Jarla Bankes väg (vänstersväng).
Gästparkering finns vid infarten.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt