Capio Vårdcentral Stenungsund, Stenungsund

Capio Vårdcentral Stenungsund

, Stenungsund

Strandvägen 23D, 444 31, Stenungsund, 44431 Stenungsund

Nya patientavgifter från och med 1 april 2024 Regionstyrelsen i Västra Götaland har beslutat att ändra patientavgifterna inom sjukvården från och med 1 april 2024. Patientavgifter går oavkortat till regionen centralt och inte till den verksamhet som tar ut avgiften. Läs mer på: http://www.1177.se/patientavgifter

På vårdcentralen arbetar vi med allt från förebyggande hälsoarbete till akut omhändertagande. Vi har specialister i allmänmedicin, geriatrik och kardiologi samt utbildningsläkare (ST-läkare och AT-läkare). Vi har förutom läkarmottagning bl.a. även distriktssköterskemottagning, äldremottagning, astma/KOL-mottagning och diabetesmottagning. Vi har en barnavårdscentral (BVC) i samma lokaler, ett psykosocialt team med psykologer och kuratorer samt en rehab-enhet med fysioterapeuter och arbetsterapeuter. Utanför vårdcentralens öppettider är du välkommen till Närhälsan Kungälv jourcentral, telefon 0303-980 24. Öppettider måndag - fredag 17.00 - 22.00, lördag - söndag 10.00-16.00.

Informationen uppdaterades 09:55 - 2 apr, 2024

25 sep, 2023

Jag har på kort tid besökt min vårdcentral flera gånger av olika anledningar. Något jag drar mig för egentligen pga tidigare tråkiga erfarenheter. Men här har jag och mina barn blivit så väl bemötta! Jag har känt mig välkommen och trygg. Så tacksam för det!

5 jun, 2023

Bedrövligt att vårdpersonal i provtagningen sitter o tjötar privata saker med pasienter på bekostnad av andras tid

17 feb, 2023

18 nov, 2022

Om det inte vore för sjuksköterskan Henrik, som är grym på bemötande, så hade jag bytt vårdcentral för länge sedan. Löneförhöjning till honom.

14 apr, 2020

När man behöver vård är det bra om ni kan lösa det som ni lovat, att ringa upp när ni har föreslagit tid och följa upp mig som patient. Det är ju ni som bokar upp tider på telefon för oss som vill ha hjälp. Hoppas på upphämtning på detta område. Kan inte rekommendera Capio Stenungsund längre.

Här kan du se omdömen som Capio Vårdcentral Stenungsund har fått i Nationella Patientenkäten.

Vårdcentral (BT), Allmänmedicin, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vaccination mot covid-19