Hälsocentralen Sollefteå

Sollefteå

Sollefteå vårdcentral har en bred och samlad kompetens där vårt mål är att ge rätt vård vid rätt tillfälle. Vi som arbetar på Sollefteå vårdcentral är bland annat distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterska, MVC, BVC, arbetsterapeuter, sjukgymnaster, dietist, kurator, psykolog, fotvård. Vi har ett brett utbud som täcker livets alla åldrar d v s från mödra- barnavård till hemsjukvård hos våra äldre. Vi kan även erbjuda sömnskola - sjukskrivningskoordinator - KOL/Astma sjuksköterska - hemrehabilitering - 75 års samtal mm.

Lista dig hos Hälsocentralen Sollefteå

881 04 Sollefteå
Kommun

Sollefteå

Ej angivet

Allmänmedicin, Arbetsterapeut, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Företagshälsovård, Husläkare / vårdcentral, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Sollefteå

• Riddarhusläkarna Västervik Om möjligt senare tid.Bättre för de som bor långt ifrån mottagningen.Särskilt vintertid kan det vara svårt på morgonen.Det är en stor förm... - Inga-Lill Pettersson
    • Novius Ögonklinik Jag är toppennöjd med min operation. Ser idag knivskarpt och rekommenderar Novius för att de levererar bra kvalité och jag kände mig trygg h... - Emil
    • Bengt Juul Psykiatrimottagning Bengt är den inom psykiatrin som jag känt absolut störst förtroende för. Han är kunnig och lyssnar på varje ord och jag känner att han genui... - Kristin
    • Limhamns Familjetandläkare Pontus Schölander och Niklas Nordahl Fick en tid snabbt o väldigt bra bemötande:) - Sandra Lindgren
    • Avdelning 29 Tacksam för att få komma till en nyrenoverade lokaler avd 29 med en kompetent personal. - Stig Magneson