Hälsocentralen Sollefteå

Sollefteå

Sollefteå vårdcentral har en bred och samlad kompetens där vårt mål är att ge rätt vård vid rätt tillfälle. Vi som arbetar på Sollefteå vårdcentral är bland annat distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterska, MVC, BVC, arbetsterapeuter, sjukgymnaster, dietist, kurator, psykolog, fotvård. Vi har ett brett utbud som täcker livets alla åldrar d v s från mödra- barnavård till hemsjukvård hos våra äldre. Vi kan även erbjuda sömnskola - sjukskrivningskoordinator - KOL/Astma sjuksköterska - hemrehabilitering - 75 års samtal mm.

Lista dig hos Hälsocentralen Sollefteå

Telefon 0620 - 194 50 Växelnummer0620 - 190 00
Sollefteå Vårdcentral, i anslutning till Sollefteå sjukhus. - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 16:30

Allmänmedicin, Arbetsterapeut, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Fysioterapeut, Företagshälsovård, Husläkare / vårdcentral, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

1,5

• 15:24 - 01 jul, 2015 skrev:

Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och att man hinna dit ifall man har tur.
    Att lita på hemsidan är ännu värre: telefontid till sjukgymnast 15.00 - 16.00.
    När man ringa blir man kopplat till växeln som hänvisar till telefontid 08.45 - 09.00.
    Det kallas för helt sjukt!!

1,5

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Sollefteå

• Cecilia Sundh Tandvård Vilket härligt bemötande! Äntligen har jag hittat en mottagning med fantastisk personal, som gör att man känner stor trygghet i samband med... - Jasmine
    • Trollbäckens vårdcentral Helt suverän service och omvårdnad! - Gunnar Berndtson
    • Ortopedmottagning Trevligt, Bra mat, Personalen trevlig, Rent o fräscht . - Håkan Åkerberg
    • Narva Kirurg Center Fint bemötande, kvalité och kompetens är utmärkande för kliniken. Jag är mycket nöjd! - Harriet Larssén
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus So happy for my invisible braces and my new smile, thank you! - Manda Smith