Hälsocentralen Sollefteå

Sollefteå

Sollefteå vårdcentral har en bred och samlad kompetens där vårt mål är att ge rätt vård vid rätt tillfälle. Vi som arbetar på Sollefteå vårdcentral är bland annat distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterska, MVC, BVC, arbetsterapeuter, sjukgymnaster, dietist, kurator, psykolog, fotvård. Vi har ett brett utbud som täcker livets alla åldrar d v s från mödra- barnavård till hemsjukvård hos våra äldre. Vi kan även erbjuda sömnskola - sjukskrivningskoordinator - KOL/Astma sjuksköterska - hemrehabilitering - 75 års samtal mm.

Lista dig hos Hälsocentralen Sollefteå

Telefon 0620 - 194 50 Växelnummer0620 - 190 00
Sollefteå Vårdcentral, i anslutning till Sollefteå sjukhus. - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 16:30

Allmänmedicin, Arbetsterapeut, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Företagshälsovård, Husläkare / vårdcentral, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Sollefteå

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz