Hälsocentralen Sollefteå

Sollefteå

Sollefteå vårdcentral har en bred och samlad kompetens där vårt mål är att ge rätt vård vid rätt tillfälle. Vi som arbetar på Sollefteå vårdcentral är bland annat distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterska, MVC, BVC, arbetsterapeuter, sjukgymnaster, dietist, kurator, psykolog, fotvård. Vi har ett brett utbud som täcker livets alla åldrar d v s från mödra- barnavård till hemsjukvård hos våra äldre. Vi kan även erbjuda sömnskola - sjukskrivningskoordinator - KOL/Astma sjuksköterska - hemrehabilitering - 75 års samtal mm.

Lista dig hos Hälsocentralen Sollefteå

881 04 Sollefteå
Kommun

Sollefteå

Ej angivet

Allmänmedicin, Arbetsterapeut, Barnavårdscentral, Barnmorska, Diabetesvård, Dietist, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Företagshälsovård, Husläkare / vårdcentral, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Sollefteå

• Ortopedisk mottagning Umeå Kanonbra - Anders Nordlöf
    • Hudläkarmottagningen Telegrafen Lena Lindberg Besökstiden man fått stämmer alltid bra, man behöver sällan vänta. Skulle dock önska att man kan beställa tid under hela dagen, inte endast ... - Sten Andersson
    • Bromma Ortopedmottagning Tack för hjälp och behandling med mina trassliga knän. Mycket trevligt bemötande. Lugnt och avstressande miljö. - Bengt Jonsson
    • Vasamamma Känner mig sedd och lyssnad till. - Alexandra
    • Åre hälsocentral Jag har varit i kontakt med hälsocentralen vid flera tillfällen, både via telefon och personliga besök. Det är så glädjande att varje gång b... - Agneta Gardner-Naraghi