Storholmsgatan 4, Skärholmen

Kostnadsfri konsultation

Konsultation inför tandimplantat

Kostnadsfri konsultation

Tandea - Din tandläkare i Stockholm

Tandea är ett tandvårdsföretag i Stockholm med erfarna tandläkare belägen på tre separata mottagningar.

Vi har kombinerat förstklassig allmäntandvård med ett lågt pris, hög service och långa öppettider. Detta gör oss onekligen till ett av Stockholms förmånligaste tandvårdsföretag i dagsläget.

Vi har s.k befolkningsansvar på uppdrag av Region Stockholm och arbetar i anslutning till Försäkringskassan, med omtanke och omsorg som viktiga ledord i vårt arbete, och har som mål att alltid ligga i framkant när det gäller moderna metoder och utrustning.

Vad kan Tandea Skärholmen hjälpa dig med?

Som kund kan du få allt ifrån tandproteser och tandimplantat till bettskenor och visdomstandsoperationer. Du som söker efter en pålitlig tandläkare i Stockholm kan glädjas åt att du nu kan, både som barn och som vuxen, se till att ha friska tänder livet ut till ett minst sagt resonligt pris.

Vi erbjuder även delbetalning.

Både allmän och specialiserad tandvård i Stockholm

Vi erbjuder allmän såväl som specialiserad tandvård till människor i alla åldrar. Det finns inget om din mun vi inte kan, inget om dina tänder vi inte känner till och ingen åkomma som inte har ett ingrepp vi är kapabla att göra.

Informationen uppdaterades 14:23 - 31 jan, 2024

Tulay

Esra

Amadeus

9 feb, 2024

Har gått hos tandhygienist Kereshmeh under en länge tid och hon är alltid tillmötesgående, vänlig och mycket professionell. Rekommenderar!

27 mar, 2023

Profetionell tandvård, service i världsklass, trevlig personal och lyxig och fin miljö. Använder sig av senaste tekniken! Mycket nöjd!

26 jan, 2023

10 nov, 2022

5 okt, 2022

Allt bra

Fråga ställd 11:54 - 27 jun, 2019

Är det gratis tandhygienist för en 18 åring?

Tandea Skärholmen svarar:

Hej Lassi! Ja, all tandvård är gratis fram till året du fyller 23 år.

Fråga ställd 15:35 - 22 mar, 2019

Hej för att tabort tänderna vad ska jag göra och hur mycket kostar

Tandea Skärholmen svarar:

Hej! Vilka tänder gäller det? Är det visdomständer? Om det inte är visdomständer så lagar man i första hand alt rotfyller. För att kunna lämna ett kostnadsförslag rekommenderar vi att ni kommer hit på en undersökning/konsultation först. Med vänlig hälsning Tandea Skärholmen Storholmsgatan 4, 127 48 Skärholmen Skärholmens Centrum Tel 08-506 621 00 E-post skarholmen@tandea.se

Fråga ställd 16:59 - 25 feb, 2018

Hej, jag önskar en tandhygienistbehandling. Men innan behandlingen påbörjas behöver jag ett KOSTNADSFÖRSLAG. Rekommenderar ni mig att boka en tid för en inledande undersökning, så att ni vet vad som skall göras och hur mkt det kommer att kosta totalt? Vänliga hälsningar Henrik Lind

Tandea Skärholmen svarar:

Hej Henrik! Du är varmt välkommen på tisdag den 27/2,kl 11:20 för att börja med underökning och få kostnadsförslag. Hör gärna av dig för att bekräfta tiden. Med vänlig hälsning tandea Skärholmen

Fråga ställd 07:45 - 19 aug, 2016

Hej!Jag undrar bara om man kan få en bettskena för underkäken om man vill?

Tandea Skärholmen svarar:

Hej...ja ,det får man absolut göra. Du är välkommen.

Fråga ställd 21:18 - 2 jan, 2014

hej! kan man delbetala om man önskar att göra en stylage fillerbehandling till läppar? tack så mycket!

Tandea Skärholmen svarar:

Hej Julia ! Det går bra att delbetala hos ås. Du får jätte gärna gå in på vår hemsida och läsa hur det går till. MVH Tandea www.tandea.se