Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

Skärholmen, Stockholm

Öppen läkarmottagning för akuta infektioner måndag-fredag kl 09.30-11.00
-------------------------------------------------
Återbud, telefonsvarare dygnet runt, 449 54 00.
--------------------------------------------------
Blodtrycksmottagning måndagar och onsdagar kl 15.00-16.00.  Du kan också boka tid via Mina vårdkontakter.
--------------------------------------------------
Vaccinationsmottagning  stängd tills vidare. Du kan dock boka tid via Mina vårdkontakter.
------------------------------------------------
Vaccination mot livmoderhalscancer, HPV-vaccination: ring vårdcentralen, 449 54 00, för att boka tid.
-------------------------------------------------
När vårdcentralen är stängd (vardagar 17.00-22.00 samt lördag, söndag och helger 8.00-22.00)  kontakta Liljeholmens Närakut, telefon 709 21 00.

Lista dig hos Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

T-bana Skärholmen
Buss Skärholmen C

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Riddarhusläkarna Västervik Om möjligt senare tid.Bättre för de som bor långt ifrån mottagningen.Särskilt vintertid kan det vara svårt på morgonen.Det är en stor förm... - Inga-Lill Pettersson
    • Novius Ögonklinik Jag är toppennöjd med min operation. Ser idag knivskarpt och rekommenderar Novius för att de levererar bra kvalité och jag kände mig trygg h... - Emil
    • Bengt Juul Psykiatrimottagning Bengt är den inom psykiatrin som jag känt absolut störst förtroende för. Han är kunnig och lyssnar på varje ord och jag känner att han genui... - Kristin
    • Limhamns Familjetandläkare Pontus Schölander och Niklas Nordahl Fick en tid snabbt o väldigt bra bemötande:) - Sandra Lindgren
    • Avdelning 29 Tacksam för att få komma till en nyrenoverade lokaler avd 29 med en kompetent personal. - Stig Magneson