Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

Skärholmen, Stockholm

Öppen läkarmottagning för akuta infektioner måndag-fredag kl 09.30-11.00
-------------------------------------------------
Återbud, telefonsvarare dygnet runt, 449 54 00.
--------------------------------------------------
Blodtrycksmottagning måndagar och onsdagar kl 15.00-16.00.  Du kan också boka tid via Mina vårdkontakter.
--------------------------------------------------
Vaccinationsmottagning  stängd tills vidare. Du kan dock boka tid via Mina vårdkontakter.
------------------------------------------------
Vaccination mot livmoderhalscancer, HPV-vaccination: ring vårdcentralen, 449 54 00, för att boka tid.
-------------------------------------------------
När vårdcentralen är stängd (vardagar 17.00-22.00 samt lördag, söndag och helger 8.00-22.00)  kontakta Liljeholmens Närakut, telefon 709 21 00.

Lista dig hos Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

T-bana Skärholmen
Buss Skärholmen C

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena