Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

Skärholmen, Stockholm

Influensavaccinering 2014-2015Vaccinera dig mot säsongens influensa!Mellan 21 oktober 2014 och 28 februari 2015 kan du som fyllt, eller fyller 65 år under 2014 (dvs födda 1949 eller tidigare), är gravid eller har en kronisk sjukdom vaccinera dig gratis mot influensa hos oss.Drop in tisdagar kl 14:00-16:00(stängt 23/12, 30/12, 6/1)Välkommen!:20150228#
Välkommen till Skärholmens vårcentral!För mer information om öppettider, kontakt, nyheter, vaccinationer med mera som gäller vårdcentralen och barnavårdscentralen hänvisas till vår externa hemsida (se länk ovan till vänster)

Lista dig hos Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

T-bana Skärholmen
Buss Skärholmen C

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz