Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

Skärholmen, Stockholm

Öppen läkarmottagning för akuta infektioner måndag-fredag kl 09.30-11.00
-------------------------------------------------
Återbud, telefonsvarare dygnet runt, 449 54 00.
--------------------------------------------------
Blodtrycksmottagning måndagar och onsdagar kl 15.00-16.00.  Du kan också boka tid via Mina vårdkontakter.
--------------------------------------------------
Vaccinationsmottagning  stängd tills vidare. Du kan dock boka tid via Mina vårdkontakter.
------------------------------------------------
Vaccination mot livmoderhalscancer, HPV-vaccination: ring vårdcentralen, 449 54 00, för att boka tid.
-------------------------------------------------
När vårdcentralen är stängd (vardagar 17.00-22.00 samt lördag, söndag och helger 8.00-22.00)  kontakta Liljeholmens Närakut, telefon 709 21 00.

Lista dig hos Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

T-bana Skärholmen
Buss Skärholmen C

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson