Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

Skärholmen, Stockholm

Influensavaccinering 2014-2015Vaccinera dig mot säsongens influensa!Mellan 21 oktober 2014 och 28 februari 2015 kan du som fyllt, eller fyller 65 år under 2014 (dvs födda 1949 eller tidigare), är gravid eller har en kronisk sjukdom vaccinera dig gratis mot influensa hos oss.Drop in tisdagar kl 14:00-16:00(stängt 23/12, 30/12, 6/1)Välkommen!:20150228#
Välkommen till Skärholmens vårcentral!För mer information om öppettider, kontakt, nyheter, vaccinationer med mera som gäller vårdcentralen och barnavårdscentralen hänvisas till vår externa hemsida (se länk ovan till vänster)

Lista dig hos Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

T-bana Skärholmen
Buss Skärholmen C

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt