Audionova Simrishamn, Audionommottagningar

Om Audionova Simrishamn, Audionommottagningar

Vi är till för dig som är 20 år eller äldre med nedsatt hörsel och som inte behandlas hos öronläkare.

Vi utreder din hörselsituation och gör tillsammans med dig en plan för din rehabilitering. Vi provar ut och anpassar hörapparater och hörseltekniska hjälpmedel.

Vi är en auktoriserad audionommottagning som jobbar på uppdrag av Region Skåne.

Alla audionommottagningar arbetar enligt samma krav/villkor för att garantera att innehåll och kvalité är likvärdigt. Det kan däremot skilja lite i väntetid till besök och hur tidigare patienter upplevt den hjälp de fått. För mer information se http://vard.skane.se/habilitering-och-hjalpmedel/stod-och-behandling/valja-audionommottagning/

Storgatan 25, Simrishamn - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 övr tid telsvar