Södermalms Barnmorskor - Aktergatan, Södermalm

Södermalm, Stockholm

Vecka 25-33 har vi uppehåll i vår mottagning för cellprovtagning.
Vecka 31 och 32 slås verksamheterna på Aktergatan och Barnängsgatan ihop och de kommer då att hålla till på Barnängsgatan.För mer info om mottagningen gå till  http://www.sodersjukhuset.se/sodermalms-barnmorskor

Telefon 08 - 616 47 13

Stockholm

Ej angivet

Barnmorska, Mödravårdscentral

Vägbeskrivning

Tvärbanan eller buss 74 mot Sickla kanal, stig av vid Sickla kaj. Gå mot Sjöstads kapellet. Buss 55 eller 2 till ändhållplatsen. Ta färja till Hammarby sjöstad.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Mödravårdscentral Stockholm

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena