Kiropraktor Tallhöjden, Södertälje

Södertälje

Kiropraktorn erbjuder behandling av bland annat:

-Ryggbesvär

Tallhöjdsvägen 3,152 41,Södertälje - visa på karta

Ej angivet

Kiropraktor

Vägbeskrivning

Från Södertälje centrum tag buss 751 till hållplats Bruksgatan. Följ skyltar till Tallhöjdens VC.
Från Östertälje station tag buss 770 till hållplats Bruksgatan. Följ skyltar till Tallhöjdens VC.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Kiropraktor Södertälje

• Narva Kirurg Center Fint bemötande, kvalité och kompetens är utmärkande för kliniken. Jag är mycket nöjd! - Harriet Larssén
    • Naprapat Tommy Efraimsson Jag har gått hos Tommy i många år för besvär med nacke och rygg. Får alltid bra behandling och trevligt mottagande, han lyssnar på om man ha... - Monica
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Har fått fantastisk hjälp sen jag fick tandställning, har alltid blivit omhändertagen och har alltid fått hjälp när jag behöver den. Känner ... - Raphaël Bonnet
    • Tandläkare Claes Östberg AB Supernöjd, har gått hos Claes i ca 33 år, det säger allt. - Karin
    • Barnmorskemottagningen Mammakulan Verkligen bästa mottagningen i Helsingborg. - Anna