Kiropraktor Tallhöjden, Södertälje

Södertälje

Telefontid måndag-fredag, kl. 08.00-12.00.Ingen remiss krävs för att boka tid hos oss. Verksamheten drivs av Södertälje Kiropraktorklinik. Kiropraktorn erbjuder behandling av bland annat: -Ryggbesvär -Nackbesvär -Huvudvärk -Ischias -Yrsel -Idrottsskador

Telefon 08 - 123 671 00
Tallhöjdsvägen 3,152 41,Södertälje - visa på karta

Ej angivet

Kiropraktor

Vägbeskrivning

Från Södertälje centrum tag buss 751 till hållplats Bruksgatan. Följ skyltar till Tallhöjdens VC.
Från Östertälje station tag buss 770 till hållplats Bruksgatan. Följ skyltar till Tallhöjdens VC.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Kiropraktor Södertälje

• Minnesmottagningen Tack vare mycket professionell personal i mötet med den gamla, den dementa, i det här fallet min mor, kunde min mor, på ett mycket lugnt sät... - Sussie Olofsson
    • Audionommottagningen Växjö jag vill att det ska finnas en mailadress till audionomerna så man kan få svar på en enkel fråga utan att behove gå genom telefonkön - Kajsa Sundström
    • Barnmorskemottagning Enköpings husläkarcentrum Helt fantastiskt bemötande! Kände mig så trygg fast jag har enorm gynskräck. Tack! - Isabella
    • Tandreglering Danderyds Sjukhus Tack för en fantastiskt resultat med mina barns tänder. Anna avslutade precis sin behandling hos Autosa och min son gick hos Anahita för någ... - Karin Johanson
    • Larssons tandvård handmycket bra. Både trevliga och kunniga. Rekommenderas! - Lars