Kiropraktor Tallhöjden, Södertälje

Södertälje

Telefontid måndag-fredag, kl. 08.00-12.00.Ingen remiss krävs för att boka tid hos oss. Verksamheten drivs av Södertälje Kiropraktorklinik. Kiropraktorn erbjuder behandling av bland annat: -Ryggbesvär -Nackbesvär -Huvudvärk -Ischias -Yrsel -Idrottsskador

Telefon 08 - 123 671 00
Tallhöjdsvägen 3,152 41,Södertälje - visa på karta

Ej angivet

Kiropraktor

Vägbeskrivning

Från Södertälje centrum tag buss 751 till hållplats Bruksgatan. Följ skyltar till Tallhöjdens VC.
Från Östertälje station tag buss 770 till hållplats Bruksgatan. Följ skyltar till Tallhöjdens VC.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Kiropraktor Södertälje

• Tandvård 2 Go Min nya favorittandläkare i Stockholm. Bröderna som driver kliniken är supertrevliga och verkligen kompetenta!! - Nils
    • Tandvård 2 Go Trivsel känsla från när man kliver in tills man kliver ut. - Asia
    • Tandvården i Bågen Vilken familjär och trevlig mottagning. Efter att tandläkare i många år misshandlat min mun/mina tänder och därmed har utvecklat en rädsla... - Therese
    • Tandläkare Margareta Lindholm Mycket bra o go tandläkare o människa :-) - Helena Lugnegård
    • Björklinge Tandklinik AB Mycket trevligt bemötande och service. Tandläkare Dusko är jättebra för den tandläkarrädde. - Carola