Kiropraktor Tallhöjden, Södertälje

Södertälje

Telefontid måndag-fredag, kl. 08.00-12.00.Ingen remiss krävs för att boka tid hos oss. Verksamheten drivs av Södertälje Kiropraktorklinik. Kiropraktorn erbjuder behandling av bland annat: -Ryggbesvär -Nackbesvär -Huvudvärk -Ischias -Yrsel -Idrottsskador

Telefon 08 - 123 671 00
Tallhöjdsvägen 3,152 41,Södertälje - visa på karta

Ej angivet

Kiropraktor

Vägbeskrivning

Från Södertälje centrum tag buss 751 till hållplats Bruksgatan. Följ skyltar till Tallhöjdens VC.
Från Östertälje station tag buss 770 till hållplats Bruksgatan. Följ skyltar till Tallhöjdens VC.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Kiropraktor Södertälje

• Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki
    • Närakuten Brommaplan Värme, respekt och effektivt bemötande är ledorden jag känner för personalen . - Jari Valo
    • Ögonmottagning Landskrona Fantastisk service, ringde och fick tid samma dag och en underbart glad sköterska som jag pratade :) - Carola
    • Capio Familjeläkarna Glommen Hej Man blir verkligen väl omhändertagen hos er.Visst vi har långt att åka när vi måste söka upp er men vad gör det.Vi är glada för att vi f... - Annica
    • Hörsam Dalagatan Kanon service, var inom med min pappa fick hjälp med en gång med sin hörapparat :-) På drop in. mkt nöjda. - Lotta Sundstedt