Luna vårdcentral, Södertälje

Södertälje

Information om Gardasil: Vill du vaccinera dig var vänlig ring 08-123 67000 och prata med våra mottagningssköterskor som ger dig en tid för vaccination.

Telefonnummer till Luna vårdcentral, var vänlig ring 08-123 670 00.
Medicinsk rådgivning och bokning av tider för läkarbesök sker via mottagningssköterskan på telefon 08-123 67000. Telefontid måndag - fredag 08:00-17:00
Öppen mottagning för akuta infektioner såsom förkylningar och urinvägsinfektioner måndag - fredag 15.00-16.30
Besök oss gärna på vår hemsida: www.lunavardcentral.se

Laboratoriet på vårdcentralen drivs av Unilabs och har öppet för provtagning måndag - fredag kl. 07.45-15.00.

Vård kvällar och helger - Närakuten
Akuta besök kvällstid bokas via Vårdguiden från 16.00 måndag-fredag, helger från 07.30. Rådgivning dygnet runt, ring Vårdguiden1177.

Lista dig hos Luna vårdcentral, Södertälje

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Uppsala Käkkirurgiska Centrum AB Jag har aldrig blivit så väl omhändertagen på en tandklinik som UKKC. Vänliga proffs!! Detta skrivet av en som haft tandläkarskräck. Även... - Owe Edström
    • Sokolova Gynkliniken Mycket professionellt bemötande från läkaren och ett gemytligt och positivt omhändertagande av mottagningssköterskan/ receptionsperonal! Sto... - Gunilla
    • Carl Bergfors läkarmottagning Balanserad proffsigt bemötande rekommenderas Carl räknas till absoluta toppen - jan ringström
    • Sokolova Gynkliniken Det var verkligen en turdag när jag fann annonsen i GP om den nyöppnade kliniken och fick en tid för besök. En välkomnande reception och en ... - Ingela Björkroth
    • Tandläkare Krister Österblad Kan varmt rekommendera denna tandläkarmottagning. Många års rädsla inför besök hos tandläkaren är nu borta tack vare denna otroligt proffess... - Kristina Andersson