Luna vårdcentral, Södertälje

Södertälje

Information om Gardasil: Vill du vaccinera dig var vänlig ring 08-123 67000 och prata med våra mottagningssköterskor som ger dig en tid för vaccination.
Vi vaccinerar mot årets säsongsinfluensa onsdagar kl 13.00-16.30. Välkomna!  Nytt telefonnummer till Luna vårdcentral, var vänlig ring 08-123 670 00. Medicinsk rådgivning och bokning av tider för läkarbesök sker via mottagningssköterskan på telefon 08-123 67000. Telefontid måndag - fredag 08:00-17:00Vårt laboratorium har öppet för provtagning måndag - fredag kl. 07.45-15.00. Öppen mottagning för akuta infektioner såsom förkylningar och urinvägsinfektioner måndag - fredag 15.00-16.30.  Vård kvällar och helger - NärakutenAkuta besök kvällstid bokas via Vårdguiden från 16.00 måndag-fredag, helger från 07.30. Rådgivning dygnet runt, ring Vårdguiden1177.

Lista dig hos Luna vårdcentral, Södertälje

Telefon 08 - 123 670 00
Nygatan 16,plan 5-7,Södertälje - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Södertälje

• Psykiatrisk avdelning E Länssjukhuset Ryhov Bästa stället!!underbar personal (ja,nån kunde vara lite snörpig o humorbefriad) men aldrig otrevliga eller korta i tonen.Bad man om något,e... - marina olenius
    • Öron- näs- halsmottagning SkaS Skövde Alltid kännt oss superbra behandlade på denna avdelning! - lisen Eriksson
    • Rentand Sanela är jätte duktig och försiktig! Super när man tycker att det är lite obehagligt att ha någon som jobbar i munnen. - Sandra
    • Rentand Jag fick snabbt tid som passade mina behöv, på plats var jag professionellt omhändertagen. Behandlingen gick jätte bra och jag fick under be... - Sandra
    • Physiotherapy Stockholm Jag har gått hos Anna Magnusson Sogell i flera år och hon har hjälpt mig med att få min kropp i balans på en rad olika sätt. Genom exempelvi... - Karin Aspe