Luna vårdcentral, Södertälje

Södertälje

Information om Gardasil: Vill du vaccinera dig var vänlig ring 550 254 00 och prata med våra mottagningssköterskor som ger dig en tid för vaccination.
OBS! Nytt telefonnummer till Luna vårdcentral från 30 juni. 08-123 670 00Medicinsk rådgivning och bokning av tider för läkarbesök sker via mottagningssköterskan på telefon 08-550 254 00. Telefontid måndag - fredag 08:00-17:00Vårt laboratorium har öppet för provtagning måndag - fredag kl. 07.45-15.00. Öppen mottagning för akuta infektioner såsom förkylningar och urinvägsinfektioner måndag - fredag 15.00-16.30.  Vård kvällar och helger - NärakutenAkuta besök kvällstid bokas via Vårdguiden från 16.00 måndag-fredag, helger från 07.30. Rådgivning dygnet runt, ring Vårdguiden1177.

Lista dig hos Luna vårdcentral, Södertälje

Södertälje

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten