Luna vårdcentral, Södertälje

Södertälje

Information om Gardasil: Vill du vaccinera dig var vänlig ring 08-123 67000 och prata med våra mottagningssköterskor som ger dig en tid för vaccination.

Telefonnummer till Luna vårdcentral, var vänlig ring 08-123 670 00.
Medicinsk rådgivning och bokning av tider för läkarbesök sker via mottagningssköterskan på telefon 08-123 67000. Telefontid måndag - fredag 08:00-17:00
Öppen mottagning för akuta infektioner såsom förkylningar och urinvägsinfektioner måndag - fredag 15.00-16.30
Besök oss gärna på vår hemsida: www.lunavardcentral.se

Laboratoriet på vårdcentralen drivs av Unilabs och har öppet för provtagning måndag - fredag kl. 07.45-15.00.

Vård kvällar och helger - Närakuten
Akuta besök kvällstid bokas via Vårdguiden från 16.00 måndag-fredag, helger från 07.30. Rådgivning dygnet runt, ring Vårdguiden1177.

Lista dig hos Luna vårdcentral, Södertälje

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Södertälje

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria