Vårdcentralen Nysäter

Nysäter, Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.

Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Telefon 0533 - 810 10
Nyströmsvägen 5, Värmlands Nysäter - visa på karta

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Säffle

• Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning Ängelholm Oerhört professionella, vänliga och serviceinriktade. En fantastisk miljö där barnen trivs. Personalen är outstanding allt från reception ti... - Anna
    • Medicinkliniken Oskarshamn Kanonbra ur alla synvinklar. Mycket kompetent personal som ser hela människan. De tittar inte bara på diagnoser. Mycket lyhörda, empatiska.... - Charlotte (Lotta) Nilsson
    • Vårdcentralen Rosengården Snabb och bra omhändetagande. - Sara Moore
    • Härliga Fötter Alltid vänligt bemött och efter proffsig behandling hos Härliga fötter lämnar jag på lätt fot. - Margaretha Herthelius
    • Sokolova Gynkliniken Mycket trevligt bemötande, fin undersökning och provtagning utfördes nästan utan ont (vilket överraskade mig på ett bra sätt), och själva ko... - Nadia