Vårdcentralen Nysäter

Nysäter, Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.

Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Telefon 0533 - 810 10
Nyströmsvägen 5, Värmlands Nysäter - visa på karta

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Säffle

• Colosseumkliniken Trelleborg Hej! Jag vill bara hälsa från min son Elias som var hos Åsa (han tror hon hette så) igår kl. 15. Han var så nöjd och han tyckte hon var så t... - Katarina Stelter
    • Kungsgatans Sjukgymnastik varit hos många sjukgymnaster gnom åren både jag och min moster har haft turen att få komma till Eva, en otrroligt duktig och kunnig sjukgym... - christel
    • Hallonbergens vårdcentral Specialist/spets-kunskap när det gäller periferia udda sjukdomstillstånd inom allmänmedicin. Rätt språkförståelse gentemot vårdtagare. Konti... - Kenneth L. Carlsson
    • Maria Cederholms gynmottagning bra läkare samt trevligt bemötande. - Maria Södergren
    • Tandläkare Margareta Lindholm Underbar tandläkare, skicklig, lätt på handen, lugn och trevlig. Den bästa jag någonsin haft. Måtte hon aldrig pensionera sig. - P O Lindström