Vårdcentralen Nysäter

Nysäter, Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.

Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Telefon 0533 - 810 10
Nyströmsvägen 5, Värmlands Nysäter - visa på karta

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Säffle

• Neuro Praxis Jätteduktiga! - Carina
    • Sokolova Gynkliniken Hon är m a g is k. En sån underbar och kompetent läkare som alltid lyssnar och är glad! Önskar att hon var specialist i precis allt inom med... - Solen
    • Omni4 Unikt ställe! Mycket kompetent personal som samverkar på ett fantastiskt sätt. Tar sig tid att verkligen hitta orsaken, och de hittar den :-... - Lasse
    • Folktandvården Rimforsa Jag tvekar inte ett ögonblick om att ge Folktandvård i Rimfora fem hjärtan - de som brukar sköta mig är de bästa jag har mött! - Nils Haglund
    • Sokolova Gynkliniken Jag instämmer med tidigare kommentarer. Mycket trevlig och sympatisk. Den första kvnnliga gynekolog jag haft under alla år(typ 40) och det k... - Millie Saberski