Vårdcentralen Nysäter

Nysäter, Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.

Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Telefon 0533 - 810 10
Nyströmsvägen 5, Värmlands Nysäter - visa på karta

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:50 - 10 jul, 2015

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Säffle

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill