Vårdcentralen Nysäter

Nysäter, Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.

Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Telefon 0533 - 810 10
Nyströmsvägen 5, Värmlands Nysäter - visa på karta

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Säffle

• Tandläkare Morteza Samadi Tumba EN RÄDDANDE ÄNGEL SOM VANLIGT NÄR MAN BEHÖVER HJÄLP.TREVLIG SOMMAR - JAANA VARJONEN
    • Logopedmottagningen Rosenlund Utmärkt uppföljning av min 7-åriga son. Trevlig mottagning och exemplarisk kunskap i både logopedi och i engagemanget med barn. - Olli
    • Ekeby Hälsocenter vårdcentral Alla stickrädda patienter hänvisas till ekeby hälsocenter. Minsta möjliga trauma för patienter. Tack för ni finns. - Mina
    • Midsommarkransens sjukgymnastik Ett mycket bra ställe. kunnig och mycket trevlig personal. Mvh Hans Karlsson - hans karlsson
    • Tegs hälsocentral Toppen bra, speciellt familjecentralen med barnmorskor, barnläkare och sjuksköterskor där, guld värda! - Sandra