Vårdcentralen Nysäter

Nysäter, Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.

Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Telefon 0533 - 810 10
Nyströmsvägen 5, Värmlands Nysäter - visa på karta

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 16:50 - 10 jul, 2015

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Säffle

• Anita Hagstad Lugn och fin, kändes tryggt - Erika
    • Vuxenhabilitering Huddinge Fantastisk,stöd och hjälp! - JuanRodrigo Torres Sandoval
    • M-dental Bästa tandläkare/tandhygienist jag haft känner mig trygg hos dem så kunniga och måna om patientens bästa och gör inga behandlingar i onödan.... - Susanna Welander
    • Dr. Bemerre jag kände mig mkt trygg med Dr bemerre. så mjuk och fin på handen och mkt nogrann . kan på riktigt rekomendera Dr.Bemerre / jasmine - Jasmine Fritz
    • Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren