Vårdcentralen Nysäter

Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.

Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Kommun

Säffle

Ej angivet

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Säffle

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena