Rosenlundsgatan 54, Stockholm

Naprapatbehandling

Massage

Välkommen till Agilokliniken Södermalm!

Agilokliniken startade 1991 då under namnet Stockholm/Tumba Naprapat & Idrottsskadeklinik. Verksamheten med en klinik i Tumba utvecklades snart till flera kliniker i Stockholm. Idag har vi 7 mottagningar: Stockholm City, Norrlandsgatan, Södermalm, Tumba, Arenastaden, Sickla och Slussen. Grundarna till Agilokliniken är Christer Cromell och Patrik Sundström.

Vad kan vi på Agilokliniken Södermalm hjälpa just dig med?

Agilokliniken Södermalm erbjuder effektiva och individuellt anpassade manuella behandlingar och vid behov även speciellt framtagna rehabiliteringsövningar. Vår målsättning är att du så snabbt som möjligt ska komma tillbaka till aktivt liv - ingen ska behöva ha ont i onödan!

Vi står för kvalitet och effektivitet

Vår ambition har hela tiden varit att utveckla företaget till en verksamhet som står för kvalité och behandlingsmässig effektivitet. Därför har vi varit noggranna med rekrytering av de naprapater som jobbar tillsammans med oss, samt hela tiden strävat efter att ligga i framkant vad gäller maskinell utrustning och vara pålästa vad gäller forskning kring besvär i rörelseapparaten.

Att vara lyhörd och noggrann i undersökningsförfarandet anser vi vara mycket viktigt för att ställa så exakt diagnos som möjligt eftersom detta lägger grunden för en effektiv och bra behandling.

Kontakta oss på Agilokliniken Södermalm om du har några frågor eller vill boka tid!

Informationen uppdaterades 09:38 - 31 jan, 2024

Odysseus Zacharopolos

Camilla Hedlund

20 jan, 2023

12 jan, 2021

Min anbefaling: book tid nu! Efter fem-seks hold i nakken samme sted på to måneder (satte hus i stand med en kompis), bookede jeg og fik snabbt en tid hos Agilokliniken city. Naprapaten Erik Blombergsson tog venligt imod, svarede på alle mine frågar og virkede super kompetent. Efter to besøg kan jeg sige med sikkerhed, at han ER super kompetent: min nakke er låst op og her 8 dage senere er jeg ved at glemme, hvor miserabel jeg var, før Erik Blombergsson diagnosticerede og behandlede mig.

9 dec, 2018

Ola på Agilokliniken hjälpte min tonårsdotter som hade knäproblem. Han tog hand om henne på ett mycket respektfullt sätt, jobbade systematiskt och berättade hela tiden vad han gjorde och varför. Han var trevlig och mycket professionell, och hittade efter noggrann undersökning orsaken till smärtorna. Efter ett par behandlingar och rekommenderade hemmaövningar var hon tillbaka på dansgolvet snabbare än vi hade vågat drömma om! Tidsbokningen på Agilokliniken är mycket smidig, vi fick komma mycket snabbt, och bemötandet var oklanderligt från början till slut. Kan verkligen rekommendera dem!

28 nov, 2018

16 nov, 2018

Mycket professionellt bemötande. Fick hjälp med behandling och rehab av en axel.

Fråga ställd 15:31 - 27 aug, 2019

Har kliniken avtal med landstinget? Regionen? Är de priser som angivits per gång eller? Finns pensionärspriser?

Agilokliniken Södermalm svarar:

Hej Göran! Vi har tyvärr ej avtal med landstinget, vi har ej pensionärspriser. Priset som anges är per behandlingstillfälle Hoppas detta besvarade sina frågor. Du är välkommen att höra av dig om du har ytterligare frågor Mvh Gabriella

Fråga ställd 08:00 - 10 okt, 2017

Hej! Är ni kopplade till landstinget? Jag måste rehabilitera min fot efter en brytning.

Agilokliniken Södermalm svarar:

Hej Linda, Nej vi är inte kopplade till landstinget. Vi har däremot avtal med de flesta försäkringbolagen ifall du skulle ha en vårdförsäkring. Annars kostar ett besök 690 kr. Ha en bra dag! / Ola Klackenberg