Ronneby vårdcentral, Ronneby

Ronneby

På Ronneby vårdcentral hittar du många olika kompetenser för att tillgodose just ditt behov. Du hittar oss på Hälsocenter med närhet till både apotek och café. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Ronneby vårdcentral, Ronneby

Telefon 0457 - 73 14 00 Växelnummer0457 - 73 10 00
Götgatan 29 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:40 - 12:00 Provtagning

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 204 går via Maxi från Ronneby resecentrum. Parkering finns vid vårdcentralen. P-skiva behövs.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ronneby

• Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki
    • Närakuten Brommaplan Värme, respekt och effektivt bemötande är ledorden jag känner för personalen . - Jari Valo
    • Ögonmottagning Landskrona Fantastisk service, ringde och fick tid samma dag och en underbart glad sköterska som jag pratade :) - Carola
    • Capio Familjeläkarna Glommen Hej Man blir verkligen väl omhändertagen hos er.Visst vi har långt att åka när vi måste söka upp er men vad gör det.Vi är glada för att vi f... - Annica
    • Hörsam Dalagatan Kanon service, var inom med min pappa fick hjälp med en gång med sin hörapparat :-) På drop in. mkt nöjda. - Lotta Sundstedt