Ronneby vårdcentral, Ronneby

Ronneby

På Ronneby vårdcentral hittar du många olika kompetenser för att tillgodose just ditt behov. Du hittar oss på Hälsocenter med närhet till både apotek och café. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Ronneby vårdcentral, Ronneby

Telefon 0457 - 73 14 00 Växelnummer0457 - 73 10 00
Götgatan 29 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:40 - 12:00 Provtagning

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 204 går via Maxi från Ronneby resecentrum. Parkering finns vid vårdcentralen. P-skiva behövs.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ronneby

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz