Ronneby vårdcentral, Ronneby

Ronneby

På Ronneby vårdcentral hittar du många olika kompetenser för att tillgodose just ditt behov. Du hittar oss på Hälsocenter med närhet till både apotek och café. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Ronneby vårdcentral, Ronneby

Telefon 0457 - 73 14 00 Växelnummer0457 - 73 10 00
Götgatan 29 - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:40 - 12:00 Provtagning

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 204 går via Maxi från Ronneby resecentrum. Parkering finns vid vårdcentralen. P-skiva behövs.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ronneby

• Tandläkare Susanne Strömhielm Helt fantastiskt! Jag känner att jag får den hjälp som jag behöver och att mina önskemål uppfylls när jag är hos Susanne. Jag känner mig try... - Louise
    • Omega Naprapati Professionellt och effektivt. Davids kompetens och förmåga att göra och tolka ultraljud är en tillgång som var ovärderlig när jag råkade ut ... - Anne-Christine Svahn
    • Munsö husläkarmottagning Alla på Husläkarmot mottagningen är kunniga,hjälpsamma, lyhörda och glada, trots hög patient belastning. Alla i familjen har alltid fått sna... - Mats Haglund
    • Vuxenpsykiatrimottagning LARO Lund Underbar och omtänksam personal. - Sara
    • Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin