Ronneby vårdcentral, Ronneby

Ronneby

På Ronneby vårdcentral hittar du många olika kompetenser för att tillgodose just ditt behov. Du hittar oss på Hälsocenter med närhet till både apotek och café. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Ronneby vårdcentral, Ronneby

Kommun

Ronneby

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 204 går via Maxi från Ronneby resecentrum. Parkering finns vid vårdcentralen. P-skiva behövs.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ronneby

• Hälsocentralen på Hestra Per Widén Det bästa med Hestra, förutom skogen, är Hälsocentralen! Även om ni flyttat. - Ingrid Boström
    • Folktandvården Lidingö super trevlig och duktig personal. jätte bra jobb, och inte dömande som man kan vara orolig för. ångrar inte en sekund jag skrev in mig hä... - Jesper
    • Olaus Petri vårdcentral Doktorerna är dåliga på lämna utlovade resultat på prover och dåliga på ringa om man vill få tag på dem när det gäller viktigt medicin - Anders peterson
    • Backa Läkarhus Absolut en av de bättre mottagningar jag besökt. Trevlig personal. Tycker dock att väntetiden är alltför lång om man vill träffa samma läkar... - Ulla-May Berndtsson
    • Backa Läkarhusgruppen Stenungsund Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där... - Tina