Närhälsan Partille vårdcentral, Partille

Partille

Dessa mottagningar finns här på vårdcentralen Partille: distriktsläkarmottagning, distriktsköterskemottagning, astma/KOL-mottagning, diabetesmottagning, hjärta- kärlmottagning, livsstilsmottagning, laboratorium, samtalsmottagning, barnavårdscental.
Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård.
Sjuk kvällar och helger? På vardagar mellan kl 17-22 vänder du dig till Primärvårdsakuten på Mölndals sjukhus som har drop-in. 031 - 3431075. På lördagar, söndagar och helgdagar har Partille jourmottagning öppet mellan 9-15. Det är en tidsbokad mottagning dit man ringer och bokar tid, tfn 010-4733330.

Lista dig hos Närhälsan Partille vårdcentral, Partille

Telefon 010 - 473 33 00 Växelnummer010 - 473 33 00
Kyrktorget 13, 433 33, Partille - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Närhälsan Partille vårdcentral ligger precis invid Allums köpcenter, vid Kyrktorget, Partille centrum.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz