Närhälsan Partille vårdcentral, Partille

Partille

Dessa mottagningar finns här på vårdcentralen Partille: distriktsläkarmottagning, distriktsköterskemottagning, astma/KOL-mottagning, diabetesmottagning, hjärta- kärlmottagning, livsstilsmottagning, laboratorium, samtalsmottagning, barnavårdscental.
Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård.
Sjuk kvällar och helger? På vardagar mellan kl 17-22 vänder du dig till Primärvårdsakuten på Mölndals sjukhus som har drop-in. 031 - 3431075. På lördagar, söndagar och helgdagar har Partille jourmottagning öppet mellan 9-15. Det är en tidsbokad mottagning dit man ringer och bokar tid, tfn 010-4733330.

Lista dig hos Närhälsan Partille vårdcentral, Partille

Telefon 010 - 473 33 00 Växelnummer010 - 473 33 00
Kyrktorget 13, 433 33, Partille - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Närhälsan Partille vårdcentral ligger precis invid Allums köpcenter, vid Kyrktorget, Partille centrum.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda