Olofströms vårdcentral, Olofström

Olofström

Vi finns i ett centralt och bra läge i Olofström på Rösjövägen 10, men har också filialmottagning på Torgvägen 7 i Kyrkhult. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Olofströms vårdcentral, Olofström

Telefon 0454 - 73 31 00 Växelnummer0454 - 73 10 00
Rösjövägen 10 - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Busstationen finns på gångavstånd. Vi har bra parkeringsmöjligheter.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Tandvårdsskola med Vården.se och Plackers

Få bättre tänder med Plackers!

Få bättre tänder!

Vården.se har ett samarbete med Plackers för att hjälpa människor till en bättre tandvård och på så sätt främja tandhälsan. Att ta hand om sina tänder och munhygien är viktigt för att förebygga plack, karies och olika typer av tandsjukdomar.

Läs mer här

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Olofström

• Brahehälsan Eslöv Underbar, varmt rekommenderar,min läkare guld värd!!! - nevada
    • Mobila omvårdnadsteamet Motala Underbart att ni finns med i samhälet - Abdulkadir Yusuf
    • Vårdcentralen Planteringen Tack för att jag fick komma till dr. Bengt Hommerberg. Som sig bör hade han läst befintlig info om mig, vilket idag är ytterst sällsynt. Pro... - S V Olsson
    • Tandläkare Anders Malmberg Har gått hos Anders i många år och man känner sig definitivt i trygga händer. Alla rekommendationer. - Jonas Axell
    • Tandläkare uffe Har varit patient hos Ulf i snart 40 år och det är alltid lika trevligt med ett besök hos Team uffe man går alltid därifrån med en skön käns... - Ingmar Filipson