Olofströms vårdcentral, Olofström

Olofström

Vi finns i ett centralt och bra läge i Olofström på Rösjövägen 10, men har också filialmottagning på Torgvägen 7 i Kyrkhult. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Olofströms vårdcentral, Olofström

Telefon 0454 - 73 31 00 Växelnummer0454 - 73 10 00
Rösjövägen 10 - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Busstationen finns på gångavstånd. Vi har bra parkeringsmöjligheter.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Olofström

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria