Olofströms vårdcentral, Olofström

Olofström

Vi finns i ett centralt och bra läge i Olofström på Rösjövägen 10, men har också en seniormottagning i före detta Hälsokällans lokaler på Torgvägen 7 i Kyrkhult. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Olofströms vårdcentral, Olofström

Telefon 0454 - 73 31 00 Växelnummer0454 - 73 10 00
Rösjövägen 10 - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Busstationen finns på gångavstånd. Vi har bra parkeringsmöjligheter.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 08:52 - 05 feb, 2016

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Olofström

• Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren
    • Bromma Ortopedmottagning Ville bara säga tack till alla på Bromma ortopedmottagning! Jag fick tid för operation en vecka efter första besöket! Operationen (Karp... - Johan Nordå
    • ASIH - Avancerad sjukvård i hemmet Mälarsjukhuset Hej, Vi har bara haft ett hembesök av två ssk ännu, men det känns tryggt och positivt. - Astrid Eriksson
    • Maria Alberts Vårdcentral går ej att boka tid via webben. - Sven-Eric Sjöbergh
    • Dr. Bemerre Fantastiskt duktig på allt han gör. Han är otroligt noggrann, lätt på handen och är väldigt mån om bra slutresultat. Rekommenderar varmt, gå... - Marlene