Olofströms vårdcentral, Olofström

Olofström

Vi finns i ett centralt och bra läge i Olofström på Rösjövägen 10, men har också en seniormottagning i före detta Hälsokällans lokaler på Torgvägen 7 i Kyrkhult. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Olofströms vårdcentral, Olofström

Telefon 0454 - 73 31 00 Växelnummer0454 - 73 10 00
Rösjövägen 10 - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Busstationen finns på gångavstånd. Vi har bra parkeringsmöjligheter.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Olofström

• Citykirurgen Josef Calek Snabbare och smidigare besök med "lättare operation" har jag aldrig varit med om. Kände mig dessutom väl omhändertagen med ett proffsigt u... - Louise Larsson
    • Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson