Odengatan 83, Stockholm

Bettskena

Estetisk tandvård

Tandimplantat

Efter konsultation

Välkommen till vår mottagning som ligger på Odengatan 83 centralt belägen i Stockholm. Vi erbjuder modern, miljövänlig tandvård för hela familjen. Vi försöker arbeta vävnadsbesparande och smärtfritt och i nära samarbete med duktiga specialister ser vi som mål att du ska ha kvar dina tänder hela livet.

Moderna material som porslin och plast är självklara. Målet är att ge dig en frisk mun och ett strålande leende och större välbefinnande och ökad självkänsla.

Modern röntgen

För att ta röntgenbilder använder vi oss av OPG, denna teknik gör det möjligt att med en bara en bild röntga alla tänder. Andra fördelar är att man utsätts för betydligt lägre strålning och samtidigt slipper man ha något i munnen, något som framförallt tandvårdsrädda brukar uppskatta.

Du kan läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter här.

Informationen uppdaterades 16:02 - 13 maj, 2022

Siv Sladius

Elisabeth Ådén Jangenstål

Maryam Amini

Monica Sundkvist

Shirin Tavana

5 sep, 2019

Jag är så lycklig över att jag hittade hit! Ska alltid gå hit framöver, världens bästa service måste jag säga. Hade ett akut ärende- fick tid dagen efter, så himla gullig personal som tagit så väl hand om mig och varit så glada och professionella. Har nog aldrig varit så nöjd över att få rekommendera något som dessa tjejer. Tack Camilla & Elisabeth för att ni räddat min dag! Dessutom till ett överkomligt pris tillskillnad från min ”ordinarie”. 10 av 10 ❤️

15 apr, 2019

Rekommenderas verkligen

15 mar, 2019

Internet

14 jan, 2019

Mycket bra service och bemötande

19 nov, 2015

Tack Siv, för en välgjord undersökning och ett proffsigt bemötande. Jag rekommenderar varmt den här tandläkarmottagningen till andra . P.S Tack för att du skrattade åt mitt dåliga tisdagsskämt ;-)

Fråga ställd 12:21 - 5 aug, 2019

Hej Jag behöver boka om min tid med tandhygenisten men jag har tappat bort hennes nummer! Kan du skicka mig hennes nummer?

Tandläkarhuset Odenplan svarar:

Hej! Tandhygienist Shirin Tavana har tele 08-7102198. Med vänlig hälsning Anita tandsköterska

Fråga ställd 15:23 - 7 apr, 2019

Hej! Mitt namn är Linn Björkén, 28 år och jag studerar till tandsköterska. Sista juni är jag nyexaminerad och jag vill börja arbeta så fort som möjligt. Jag hör av mig till Er då jag är väldigt intresserad av att börja arbeta hos er på Tandläkarhuset i Odenplan. Hur går jag tillväga? Med vänlig hälsning Linn Björkén

Tandläkarhuset Odenplan svarar:

Hej Linn! Vi behöver ingen ny medarbetare fn! Men du kan höra av dig senare. Vår tel nummer är 08-301011 Med vänlig hälsning Tandläkarhuset Odenplan

Fråga ställd 17:08 - 18 sep, 2017

Hej. Jag ser att det finns namn och nummer till tre tandläkare men ingen tandhygienist? Jag har tidigare gått hos tandhygienist hos er, först Berit och sedan Monica. Har ni inga tandhygienister kvar eller finns deras nummer på en egen hemsida? Mvh

Tandläkarhuset Odenplan svarar:

Hej Anette! Självklart har vi tandhygienist. Thyg Monica Sundkvist och thyg Shirin Tavana Du kan ringa till oss på tel 08-322421 eller 08-301011för att boka tid hos någon av de som du önskar. Med vänlig hälsning, Tandläkare Maryam Amini

Fråga ställd 17:05 - 26 jan, 2017

Vad kostar det att dra ut en visdomstand?

Tandläkarhuset Odenplan svarar:

Hej Anette! En akut utdragning kostar mellan 1500- 2200 beroende på svårighets graden. Om man behöver operera tanden så kostar det mer Mvh Tandläkare maryam Amini

Fråga ställd 11:45 - 17 aug, 2015

Vid telefonsamtal 17 aug till nr 08-301011 upplyser en telefonsvarare "Vi har semesterstängt till tisdagen 11 augusti. Var vänlig återkom". Hög tid att ni öppnar upp telefonen och uppgraderar meddelandet! Känns inte speciellt förtroendeingivande om man inte ens kan komma igenom till kliniken, vare sig per telefon eller mail för tidsbokning!

Tandläkarhuset Odenplan svarar:

TELEFON SVAREN ÄR ÄNDRAR.