Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Nyköping

Vårdcentralen Stadsfjärden har avtal med landstinget och ingår i vårdval Sörmland. Det betyder att patientavgifter är desamma som den landstingsdrivna vården. Högkostnadsskydd gäller.

Vi ser fram emot att få erbjuda dig hälso- och sjukvård med hög kvalitet och god kontinuitet. Detta under trygga och förtroendefulla former på en välfungerande vårdcentral.

Lista dig hos Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Telefon 0155 - 24 79 80 Växelnummer0155 - 24 50 00
Gästabudsvägen 6 - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att ta del av rekommenderad färdväg, besök Länstrafikens webbplats (www.lanstrafiken.se) eller hämta karta från Eniro (www.eniro.se).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 19:36 - 27 maj, 2013
    skrev:

Allt är bra bättre kan det inte bli

Till toppen

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda