Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Nyköping

Vårdcentralen Stadsfjärden har avtal med landstinget och ingår i vårdval Sörmland. Det betyder att patientavgifter är desamma som den landstingsdrivna vården. Högkostnadsskydd gäller.

Vi ser fram emot att få erbjuda dig hälso- och sjukvård med hög kvalitet och god kontinuitet. Detta under trygga och förtroendefulla former på en välfungerande vårdcentral.

Lista dig hos Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Telefon 0155 - 24 79 80 Växelnummer0155 - 24 50 00
Gästabudsvägen 6 - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att ta del av rekommenderad färdväg, besök Länstrafikens webbplats (www.lanstrafiken.se) eller hämta karta från Eniro (www.eniro.se).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 19:36 - 27 maj, 2013

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria