Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Nyköping

Vårdcentralen Stadsfjärden har avtal med landstinget och ingår i vårdval Sörmland. Det betyder att patientavgifter är desamma som den landstingsdrivna vården. Högkostnadsskydd gäller.

Vi ser fram emot att få erbjuda dig hälso- och sjukvård med hög kvalitet och god kontinuitet. Detta under trygga och förtroendefulla former på en välfungerande vårdcentral.

Lista dig hos Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Telefon 0155 - 24 79 80 Växelnummer0155 - 24 50 00
Gästabudsvägen 6 - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att ta del av rekommenderad färdväg, besök Länstrafikens webbplats (www.lanstrafiken.se) eller hämta karta från Eniro (www.eniro.se).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 19:36 - 27 maj, 2013
    skrev:

Allt är bra bättre kan det inte bli

Till toppen

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz