Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Nyköping

Vårdcentralen Stadsfjärden har avtal med landstinget och ingår i vårdval Sörmland. Det betyder att patientavgifter är desamma som den landstingsdrivna vården. Högkostnadsskydd gäller.

Vi ser fram emot att få erbjuda dig hälso- och sjukvård med hög kvalitet och god kontinuitet. Detta under trygga och förtroendefulla former på en välfungerande vårdcentral.

Lista dig hos Vårdcentralen Stadsfjärden Nyköping, Nyköping

Telefon 0155 - 24 79 80 Växelnummer0155 - 24 50 00
Gästabudsvägen 6 - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

För att ta del av rekommenderad färdväg, besök Länstrafikens webbplats (www.lanstrafiken.se) eller hämta karta från Eniro (www.eniro.se).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 19:36 - 27 maj, 2013
    skrev:

Allt är bra bättre kan det inte bli

Till toppen

• HEL-Friskvård Saltsjöbaden Allt är bra! Bra bemötande och proffsiga behandlingar. - Saltsjöbaden Hemtjänst Nilsson/Hannebo AB
    • Psykoterapimottagningen Berit Wigren Var bara där en gång, men hon skapade en öppen och kravlös attityd som fick mig att öppna mig. Hon var också den första genom alla år som ko... - Johan
    • Hammarstrands hälsocentral Jag har alltid blivit mycket väl bemött på Hammarstrands Hc. Har haft en lång sjukdomsbild så jag har mött personalen väldigt ofta. Uppfatta... - Solveig Ek
    • Dalens vårdcentral Irene Åsberg är den bästa läkaren man kan önska sig. Min sedan -99 Har flyttat till andra sidan stan men aldrig att jag byter husläkare ! - Jennie
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Ryggskott och en vecka kvar till Öppet spår i Vasaloppet. Efter två behandlingar hos Magnus kunde loppet fullföljas med hyfsad tid och utan ... - Susanne Fagerberg