Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Ekensberg Nyköping, Nyköping

Nyköping

Vid led- och muskelbesvär, rehabilitering efter skador/operationer, utprovning av gånghjälpmedel.

Telefon 0155 - 24 56 08
Hälsovägen 1 - visa på karta

Fysioterapeut, Sjukgymnast

Vägbeskrivning

För att ta del av rekommenderad färdväg, besök Länstrafikens webbplats (www.lanstrafiken.se) eller hämta karta från Eniro (www.eniro.se).

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell