Kvartersakuten Surbrunn, Norrmalm

Distriktssköterskor:
Tel-tid må-fr 8.30-9.15
öppen mottagning 9.30-10.30
BVC finns.

På jourtid vardagar 17-22 och lördag, söndag och helgdagar hänvisas till Närakuten Sabbatsberg,
tfn 672 39 90

T-bana Odenplan

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 09:53 - 10 apr, 2012 skrev:

Svårt med tid men annars bra

Har gått här, men bytte eftersom de va svårt att få tid. Annars har jag egentligen inget att klaga på. Jag ger dom 3 av 5.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt