Kvartersakuten Surbrunn, Norrmalm

Distriktssköterskor:
Tel-tid må-fr 8.30-9.15
öppen mottagning 9.30-10.30
BVC finns.

På jourtid vardagar 17-22 och lördag, söndag och helgdagar hänvisas till Närakuten Sabbatsberg,
tfn 672 39 90

Beräknad reslängd

Snitt 4.5, baserat på 3 omdömen
  • 08:25 - 09 mar, 2015
    skrev:

Alltid bra bemötande och vid akuta tillfällen har vi alltid fått en tid. Annars finns ju alltid drop in vid akuta fall på förmiddagen. BVCn är fantastisk!

• 08:43 - 13 nov, 2014

• 09:53 - 10 apr, 2012 skrev:

Svårt med tid men annars bra

Har gått här, men bytte eftersom de va svårt att få tid. Annars har jag egentligen inget att klaga på. Jag ger dom 3 av 5.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Tandläkare Roland Waller Väldigt trevligt bemötande och man känner sig trygg och i väldigt goda händer. Tack för ert tålamod och tack för att ni öppnade dörren till ... - Mihaela W
    • Tandläkare Roland Waller Personligt och vänligt bemötande, tänker alltid kundens bästa! Kan inte tänka mig en annan tandläkare. - Soile S
    • Tandläkare Roland Waller Utan Roland skulle jag inte le så vackert (;o). Kunning, kompetent, modern tekning, älskvärd och har alltid tid även under semestertider då ... - Susanne H
    • Tandläkare Roland Waller Roland Waller är en mycket skicklig och omtyckt tandläkare. Modern och fräsch mottagning med trevlig och kompetent personal. Jag och min fam... - Anders D
    • Tandläkare Roland Waller Kunnig, arbetar effektivt och är mkt trevlig, en oslagbar kombination! Rekommenderas:) - Henry H