Kvartersakuten Surbrunn, Norrmalm

Distriktssköterskor:
Tel-tid må-fr 8.30-9.15
öppen mottagning 9.30-10.30
BVC finns.

På jourtid vardagar 17-22 och lördag, söndag och helgdagar hänvisas till Närakuten Sabbatsberg,
tfn 672 39 90

T-bana Odenplan

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 09:53 - 10 apr, 2012 skrev:

Svårt med tid men annars bra

Har gått här, men bytte eftersom de va svårt att få tid. Annars har jag egentligen inget att klaga på. Jag ger dom 3 av 5.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena