Kvartersakuten Surbrunn, Norrmalm

Distriktssköterskor:
Tel-tid må-fr 8.30-9.15
öppen mottagning 9.30-10.30
BVC finns.

På jourtid vardagar 17-22 och lördag, söndag och helgdagar hänvisas till Närakuten Sabbatsberg,
tfn 672 39 90

Beräknad reslängd

Snitt 4.5, baserat på 3 omdömen
  • 08:25 - 09 mar, 2015
    skrev:

Alltid bra bemötande och vid akuta tillfällen har vi alltid fått en tid. Annars finns ju alltid drop in vid akuta fall på förmiddagen. BVCn är fantastisk!

• 08:43 - 13 nov, 2014

• 09:53 - 10 apr, 2012 skrev:

Svårt med tid men annars bra

Har gått här, men bytte eftersom de va svårt att få tid. Annars har jag egentligen inget att klaga på. Jag ger dom 3 av 5.

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• H2O Hälsa Humor Ork Idag fick jag verkligen känna på vad bra lagarbete är på H2O sjukgymnastik. Två duktiga sjukgymnaster undersökte och behandlade min rygg. He... - Caisa-Lena Nilsson
    • PRIMA Vuxenpsykiatri Åkersberga Undebar läkare riina miller och psykolog gustav så trevlig och proffsig - anita berger
    • Fiternik Roman Det är bästa läkare som jag har träffat i mitt liv !!Rekomenderar till alla som behöver hjälp - Malgorzata pruszynska
    • Hjälpmedelsservice Skaraborg Mycket trevligt bemötande och snabb hjälp. - Tage Nordkvist
    • Naprapat Mats Emilson Otroligt skicklig på sitt yrke och sprider en väldigt härlig energi kring sig. Tack vare Mats är jag nu tillbaka som löpcoach efter att ha d... - Kalle