Agdeliuskliniken

LPG

Teosyal filler

MicroNeedling - Dermapen

Pris från: 1995 kr

Agdeliuskliniken ger dig en välkomnande atmosfär i ljusa och fräscha lokaler centralt beläget vid Hötorget i Stockholms City. Vi erbjuder injektionsbehandlingar och medicinsk hudvård med ett sunt helhetstänk.

Agdeliuskliniken finns även på Engelbrektsgatan 10B i Örebro.

Den röda tråden

För oss är den röda tråden viktig och börjar direkt när patienten kliver innanför dörren. Vi vill ge våra patienter ett personligt bemötande och vi värdesätter varje patients tid och välmående.

Trygghet är viktigt

För oss är dialogen med kunden väldigt viktig för att skapa trygghet. Innan påbörjad behandling går vi därför igenom vad behandlingen kommer att innebära och kostnaderna för denna.

Carina Agdelius

Agdeliuskliniken drivs av Carina Agdelius som har varit egen företagare sedan 2004. Hon är utbildad sjuksköterska och är även certifierad hudterapeut, make-up artist och massör.

Carina Agdelius arbetar även som konsult på EmmaKliniken i Nyköping och Täby Beauty Center i Täby strax utanför Stockholm.

Varmt välkommen till Agdeliuskliniken!

Informationen uppdaterades 11:21 - 25 jan, 2023

Carina Agdelius

Veronica Folkesson

Johanna Carlsson

11 feb, 2019

8 dec, 2015

Jag var hos Carina och gjorde en HydraFacial-behandling, jag fick ett otroligt vänligt bemötande av dem samt att jag är jättenöjd med utförandet av behandlingen. Kommer definitivt besöka kliniken igen!