David Bagares gata 12, Stockholm

Naprapatbehandling

Sjukgymnastik

Välkommen till Hela Kroppen City!

Hela Kroppen City erbjuder behandling, rehab, träning och ergonomiska konsultationer. På adresser i Stockholms city arbetar naprapater, sjukgymnaster, kiropraktorer och massörer.

Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan de erbjuda behandling, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.

Kompetensbredd inom OMT, OMI, idrottsmedicin, akupunktur, laser, stötvågor (shockwave), ergonomi, redcord, kinesiotejpning, diagnostiskt ultraljud med mera.

Mottagningar i Stockholm och Järfälla

Drottninggatan 114. Här erbjuds vård av sjukgymnaster, naprapat, kiropraktor, arbetsterapeut och dietist.

David Bagares gata 12. Här erbjuds vård av naprapat, sjukgymnast, kiropraktor och massageterapeut. Portkod 190404.

Järfällavägen 106. Här erbjuds vård av naprapat, sjukgymnast, kiropraktor och massageterapeut.

Kapellgränd 13. Här erbjuds vård av fysioterapeuter och naprapater.

Historien om Hela Kroppen

Hela kroppen Fysiocenter Sverige AB, eller Adolf Fredriks Fysiocenter som vi hette tidigare, startades 1994 på Drottninggatan 114 i Stockholm. Vi arbetar efter målet att du ska uppnå smidighet efter en behandling hos oss. Vår personal anpassar sig efter dina behov och skapar smidiga lösningar för dig som patient eller ditt företag.

Hur har vi lyckats? – Med högsta engagemang, professionalitet och tillgänglighet kan vi erbjuda behandling, rehabiliteringsträning och förebyggande insatser för människor med besvär i ryggrad, muskler och leder.

Välkommen till Hela Kroppen City du också!

Informationen uppdaterades 15:18 - 7 sep, 2023

Fråga ställd 12:50 - 20 maj, 2019

Hej, Har ni möjlighet att göra hyaluronsyra injektion i höftled under ultraljud? Om ja, vilken produkt använder ni (t ex Crespin Gel eller liknande) och hur mycket kostar en sådan behandling? Jobbar dr. Mats Johansson hos er? I så fall är det han som utför behandlingen? mvh Joanna

Hela Kroppen City svarar:

Hej. Jag har tagit över injektionerna med genomlysning av ultraljud från Mats Johansson, då han har pensionerat sig. Jag använder Crespin eller lederspan vid injektioner. Kostnad runt 900 kr beroende på preparat och mängd. //Henrik Östergren

Fråga ställd 19:45 - 4 mar, 2019

Vad kostar kiropraktor och naphrapat vid drottning gatan 114

Hela Kroppen City svarar:

Naprapat och kiropraktor i avtalet med Landstinget. erbjuder en behandling för 200 kr och högkostnadsskydd samt frikort gäller. Detta erbjuder klinikerna på Drottninggatan 114 i City samt Jakobsbergskliniken på Järfällavägen 106. För bokning City 08-300402 Järfälla 08-68425880 OBS! Kötiderna kan vara långa då efterfrågan på naprapatbehandling är mycket stor Privatvård / Hälsa Inom privatvården kostar ett besök hos naprapat, kiropraktor eller sjukgymnast 730 kr och kan bokas på webben. OBS ! WEBBOKNING GÄLLER EJ PATIENTER SOM BETALAR LANDSTINGSTAXA OCH HAR FRIKORT

Fråga ställd 19:43 - 4 mar, 2019

Tar Ni kontanter som betalning

Hela Kroppen City svarar:

Ja, vi tar kontanter som betalning !

Fråga ställd 14:23 - 24 jul, 2018

Kan ni göra ultraljud och se om något ör brutet i min sons tå ? Vi försökte med stötvågsbehandling men det var så smärtsamt så han har troligtvis en fraktur

Hela Kroppen City svarar:

Hej, vi använder inte ultraljud för att diagnosticera skador i skelettet. En närakuten nära dig kan säkert hjälpa till med detta! Med vänlig hälsning Receptionen

Fråga ställd 00:02 - 19 okt, 2016

Arbetar ni tillsammans med landsting och försäkringskassan! Mvh anna

Hela Kroppen City svarar:

Hej Ana, Vi har fysioterapeuter som är anslutna till landstingsavtal med primärvårdsrehabilitering. Välkommen att kontakta oss om du vill boka en tid. Telefonr 08300402. Vänliga hälsningar Christine, receptionen Adolf Fredriks Fysiocenter AB.