Cityhälsan Centrum, Norrköping

Norrköping

Vårdcentralen för dig. Vi är hela familjens vårdcentral och på Cityhälsan Centrum finns det mesta att erbjuda inom hälso- och sjukvård som inte kräver sjukhusets resurser. Vårt mål är god tillgänglighet med hög medicinsk kvalitet.

Lista dig hos Cityhälsan Centrum, Norrköping

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Norrköping

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria