Cityhälsan Centrum, Norrköping

Norrköping

Vårdcentralen för dig. Vi är hela familjens vårdcentral och på Cityhälsan Centrum finns det mesta att erbjuda inom hälso- och sjukvård som inte kräver sjukhusets resurser. Vårt mål är god tillgänglighet med hög medicinsk kvalitet.

Lista dig hos Cityhälsan Centrum, Norrköping

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

1,7

• 12:21 - 11 jan, 2016 skrev:

Har varit där ett fåtal gånger, men det är fruktansvärt svårt att få tid. Har försökt alla möjliga sätt, men antingen har de stängt, tar inte emot samtal, eller när jag försöker boka via internet så säger de att jag ska ringa och boka tid.
    Det är inte okej.

2,0

• 08:54 - 01 dec, 2015 skrev:

Går inte att komma fram på telefon. Men går man dit är väntrummen tomma! Man får ingen hjälp.

1,5

• 10:30 - 21 okt, 2015 skrev:

Svårt att få läkartid. Det spelar ingen roll hur tidigt du ringer. Mycket dålig tillgänglighet.

1,5

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Norrköping

• Citykirurgen Josef Calek Snabbare och smidigare besök med "lättare operation" har jag aldrig varit med om. Kände mig dessutom väl omhändertagen med ett proffsigt u... - Louise Larsson
    • Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson