Cityhälsan Centrum, Norrköping

Norrköping

Vårdcentralen för dig. Vi är hela familjens vårdcentral och på Cityhälsan Centrum finns det mesta att erbjuda inom hälso- och sjukvård som inte kräver sjukhusets resurser. Vårt mål är god tillgänglighet med hög medicinsk kvalitet.

Lista dig hos Cityhälsan Centrum, Norrköping

Telefon 010 - 105 91 40
Gamla Lasarettsgatan 18, Norrköping - visa på karta

Nej

Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Norrköping

• Elisabeth Fahgéns Tandläkeri AB Är helt fantastisk med rädda barn och vuxna. Bästa tandläkaren någonsin. - Linda
    • Kvinnokliniken US Allt är mycket bra, det var lätt att hitta Er.... - Azra Tufekcic
    • HIA Ett STORT tack till er alla! Kristin - Kristin Skarsäter
    • Denteam Jag kan varmt rekommendera er, Jag ringde klockan 11 på kvällen en fredag och ni svarade, fick tid direkt på morgonen ( jag kunde inte ta mi... - Mattias
    • Skara sjukgymnastik Karin Bergström Utan Karin skulle jag inte stå och gå med mina ben. Hon är SUPERBRA!!!! - Marianne Ahnström