Cityhälsan Centrum, Norrköping

Norrköping

Vårdcentralen för dig. Vi är hela familjens vårdcentral och på Cityhälsan Centrum finns det mesta att erbjuda inom hälso- och sjukvård som inte kräver sjukhusets resurser. Vårt mål är god tillgänglighet med hög medicinsk kvalitet.

Lista dig hos Cityhälsan Centrum, Norrköping

Telefon 010 - 105 91 40
Gamla Lasarettsgatan 18, Norrköping - visa på karta

Nej, utom till vissa specialmottagningar

Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Solna Centrum Ögonklinik Eye Q Clinic TACK Eye Q Clinic för ett otroligt proffsigt och kunningt omhändertagande! Jag uppskattade mycket att doktorn tog sej tid att berätta om och... - Dorthe Antfolk
    • Psykiatrimottagningen för unga vuxna Helt okej ställe. Har både varit med om bättre och värre. Ett minus är dock att det inte finns vatten/kaffe eller liknande i väntrummet. (H... - Anonym
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena är en jättebra och omtänksam tandläkare som tar väl om hand om sina patienter. - Per Nordkvist
    • Hedenbergs Kiropraktorklinik Jag tycker att Helena och Tom är de bästa kiropraktorerna jag har besökt. Går regelbundet och det håller min sneda kropp rak. Tack! - Suzanne Nystedt
    • Rentand Mycket trevligt och professionellt i både behandling och bemötande. Rekommenderas! - Karin