Cityhälsan Centrum, Norrköping

Norrköping

Vårdcentralen för dig. Vi är hela familjens vårdcentral och på Cityhälsan Centrum finns det mesta att erbjuda inom hälso- och sjukvård som inte kräver sjukhusets resurser. Vårt mål är god tillgänglighet med hög medicinsk kvalitet.

Lista dig hos Cityhälsan Centrum, Norrköping

Telefon 010 - 105 91 40
Gamla Lasarettsgatan 18, Norrköping - visa på karta

Nej

Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg