Capio Geriatrik Nacka AB, Nacka

Nacka

Capio Geriatik Nacka är specialiserade på geriatrisk sjukvård och erbjuder utredning, behandling och rehabilitering i sluten vård i samband med akut sjukdom.
Capio Geriatrik Nacka har även en avdelningen för specialiserad palliativ sluten vård
En enhet finns för avancerad sjukvård i hemmet med möjlighet till direkt inläggning i sluten vård.
Verksamheten har även en specialiserad minnesmottagning. Remiss krävs till denna. Vi erbjuder geriatrisk vård främst för invånarna i Nacka och Värmdö kommuner.

Vid e-post använd förnamn.efternamn@capio.se

Telefon 08 - 718 60 00
Lasarettsvägen 4,Ektorp,Nacka - visa på karta

Geriatrik, Medicinsk rehabilitering, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Nacka/Värmdöbussar från slussen, hållplats Ektorps centrum.
Buss 821 från Tyresö, hållplats huvudentrén Nacka Närsjukhus.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell