Capio Geriatrik Nacka AB, Nacka

Nacka

Capio Geriatik Nacka är specialiserade på geriatrisk sjukvård och erbjuder utredning, behandling och rehabilitering i sluten vård i samband med akut sjukdom.Capio Geriatrik Nacka har även en avdelningen för specialiserad palliativ sluten vårdEn enhet finns för avancerad sjukvård i hemmet med möjlighet till direkt inläggning i sluten vård. Verksamheten har även en specialiserad minnesmottagning. Remiss krävs till denna. Vi erbjuder geriatrisk vård främst för invånarna i Nacka och Värmdö kommuner.  Vid e-post använd förnamn.efternamn@capio.se

Telefon 08 - 718 60 00

Nacka

Ej angivet

Geriatrik, Medicinsk rehabilitering, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Nacka/Värmdöbussar från slussen, hållplats Ektorps centrum.
Buss 821 från Tyresö, hållplats huvudentrén Nacka Närsjukhus.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena