Capio Geriatrik Nacka AB, Nacka

Nacka

Capio Geriatik Nacka är specialiserade på geriatrisk sjukvård och erbjuder utredning, behandling och rehabilitering i sluten vård i samband med akut sjukdom.Capio Geriatrik Nacka har även en avdelningen för specialiserad palliativ sluten vårdEn enhet finns för avancerad sjukvård i hemmet med möjlighet till direkt inläggning i sluten vård. Verksamheten har även en specialiserad minnesmottagning. Remiss krävs till denna. Vi erbjuder geriatrisk vård främst för invånarna i Nacka och Värmdö kommuner.  Vid e-post använd förnamn.efternamn@capio.se

Telefon 08 - 718 60 00
Lasarettsvägen 4,Ektorp,Nacka - visa på karta

Geriatrik, Medicinsk rehabilitering, Specialistsjukvård

Vägbeskrivning

Nacka/Värmdöbussar från slussen, hållplats Ektorps centrum.
Buss 821 från Tyresö, hållplats huvudentrén Nacka Närsjukhus.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Specialistsjukvård Nacka

• Reumatologimottagningen Mälarsjukhuset Ni VAR toppen. - Anki
    • Närakuten Brommaplan Värme, respekt och effektivt bemötande är ledorden jag känner för personalen . - Jari Valo
    • Ögonmottagning Landskrona Fantastisk service, ringde och fick tid samma dag och en underbart glad sköterska som jag pratade :) - Carola
    • Capio Familjeläkarna Glommen Hej Man blir verkligen väl omhändertagen hos er.Visst vi har långt att åka när vi måste söka upp er men vad gör det.Vi är glada för att vi f... - Annica
    • Hörsam Dalagatan Kanon service, var inom med min pappa fick hjälp med en gång med sin hörapparat :-) På drop in. mkt nöjda. - Lotta Sundstedt