Mullsjö vårdcentral

Mullsjö

Vårt mål är att du som kommer till oss ska vara i centrum. Vi har en stabil bemanning av erfaren och kompetent personal och erbjuder dig sjukvård med hög tillgänglighet och av god kvalitet. Vi arbetar med sjukvård, hälsovård, rehabilitering, psykosocial hälsa – allt under samma tak. Vi samverkar med kommunen och andra aktörer. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till en jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning. Mullsjö vårdcentral – ditt naturliga val!

Lista dig hos Mullsjö vårdcentral

Ej angivet

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten