Mullsjö vårdcentral

Mullsjö

Vårt mål är att du som kommer till oss ska vara i centrum. Vi har en stabil bemanning av erfaren och kompetent personal och erbjuder dig sjukvård med hög tillgänglighet och av god kvalitet. Vi arbetar med sjukvård, hälsovård, rehabilitering, psykosocial hälsa – allt under samma tak. Vi samverkar med kommunen och andra aktörer. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning. Mullsjö vårdcentral - ditt naturliga val!

Lista dig hos Mullsjö vårdcentral

Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

• Brunflo hälsocentral Bra bemötande. De gör allt för att det skall bli rätt. Känns tryggt att vara patient där. - Ann-Charlotte Blomgren
    • Bromma Ortopedmottagning Ville bara säga tack till alla på Bromma ortopedmottagning! Jag fick tid för operation en vecka efter första besöket! Operationen (Karp... - Johan Nordå
    • ASIH - Avancerad sjukvård i hemmet Mälarsjukhuset Hej, Vi har bara haft ett hembesök av två ssk ännu, men det känns tryggt och positivt. - Astrid Eriksson
    • Maria Alberts Vårdcentral går ej att boka tid via webben. - Sven-Eric Sjöbergh
    • Dr. Bemerre Fantastiskt duktig på allt han gör. Han är otroligt noggrann, lätt på handen och är väldigt mån om bra slutresultat. Rekommenderar varmt, gå... - Marlene