Mullsjö vårdcentral

Mullsjö

Vårt mål är att du som kommer till oss ska vara i centrum. Vi har en stabil bemanning av erfaren och kompetent personal och erbjuder dig sjukvård med hög tillgänglighet och av god kvalitet. Vi arbetar med sjukvård, hälsovård, rehabilitering, psykosocial hälsa – allt under samma tak. Vi samverkar med kommunen och andra aktörer. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning. Mullsjö vårdcentral - ditt naturliga val!

Lista dig hos Mullsjö vårdcentral

Telefon 0392 - 143 20
Kyrkvägen 1, Mullsjö - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg