Vårdcentralen Lyckorna, Motala

Motala

Vårdcentralen Lyckorna ligger centralt belägen invid Lasarettet i Motala. Vi har en god bemanning och kompetenta medarbetare. God vård och hälsoförebyggande arbete är vår målsättning. Vi prioriterar tillgänglighet och gott bemötande. Forskning och utveckling ses som en naturlig del av verksamheten. Samtliga besök bokas i förväg. För kontakt och mer information - se vårt utbud.

Lista dig hos Vårdcentralen Lyckorna, Motala

Telefon 010 - 105 98 90
Lasarettsgatan 37, Motala - visa på karta

Nej, utom till vissa specialmottagningar

Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Motala

• Tandvård 2 Go Min nya favorittandläkare i Stockholm. Bröderna som driver kliniken är supertrevliga och verkligen kompetenta!! - Nils
    • Tandvård 2 Go Trivsel känsla från när man kliver in tills man kliver ut. - Asia
    • Tandvården i Bågen Vilken familjär och trevlig mottagning. Efter att tandläkare i många år misshandlat min mun/mina tänder och därmed har utvecklat en rädsla... - Therese
    • Tandläkare Margareta Lindholm Mycket bra o go tandläkare o människa :-) - Helena Lugnegård
    • Björklinge Tandklinik AB Mycket trevligt bemötande och service. Tandläkare Dusko är jättebra för den tandläkarrädde. - Carola