Vårdcentralen Lyckorna, Motala

Motala

Vårdcentralen Lyckorna ligger centralt belägen invid Lasarettet i Motala. Vi har en god bemanning och kompetenta medarbetare. God vård och hälsoförebyggande arbete är vår målsättning. Vi prioriterar tillgänglighet och gott bemötande. Forskning och utveckling ses som en naturlig del av verksamheten.
Samtliga besök bokas i förväg. För kontakt och mer information - se vårt utbud.

Lista dig hos Vårdcentralen Lyckorna, Motala

Beräknad reslängd

Till toppen

Mellanrumsborstguide

Mellanrumsborstguide med Plackers!

Vill du få en friskare mun?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att få en friskare munhälsa. Ett steg till det kan vara att använda en mellanrumsborste.

Vården.se i samarbete med Plackers.

Läs 3-stegsguiden här

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Motala

• Avdelning 239 Mkt bra personal o omvårdnad - Annelie Lindskog Nielsen
    • Mudita AB - Annica Lilja Ljung När man är deprimerad så är det svårt att känna sig värd att söka hjälp. Jag först kom till Sverige som en försiktig 19 åring och tyvärr had... - Em
    • Salems vårdcentral Hissen ur funktion vilket hindrar de som är rullstolsburna att komma upp !23/5 och är fortfarande ur funktion! När blir den lagad? - Håkan Berg
    • Cecilia Sundh Tandvård Vilket härligt bemötande! Äntligen har jag hittat en mottagning med fantastisk personal, som gör att man känner stor trygghet i samband med... - Jasmine
    • Maria Alberts Vårdcentral Varför har ni telefontid, men inte svara? - Dietmar Missfelder