Tandläkare Idmyr, Mjölby

Om Tandläkare Idmyr, Mjölby

En modern klinik i utrustning och kunskap. Hög personal täthet med erfarenhet och genuint tandvård intresse. Tand och förebyggande tandhälsovård för unga och gamla. Utökat förebyggande program för barntandvård. Tanvårdsmaterial av högt eller högsta omdömen i erkänd fackpress. Protetik och protetiska konstruktioner med fem års garanti. Löstagbara 2år. Tandtekniska arbeten från isocertifierade leverantörer. Vid händelse av garantijobb inom garantitiden förlängs garantin med en ny period. Implantat behandling omfattas av samma garatiåtagnde. Garantin säkerställd i försäkringsbolag via branschorganisationen. Tandblekning med ce-märkta preparat.

Tandläkare Idmyr $Stora Torget 4C $595 30 Mjölby - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:30 - 17:30