Södra Förstadsgatan 30, Malmö

Estetisk tandvård

Pris efter konsultation

Barntandvård

Kostnadsfritt

Här hos Tandläkare Mikael Jurman är vår ambition att ge dig god tandvård i en trygg miljö. Vi erbjuder all form av tandvård och vi har ett stort nätverk av specialister som vi kan remittera till vid behov.

Vår tandvårdsmottagning ligger centralt i Malmö och hit är både vuxna och barn välkomna. Vi kan ta emot nya patienter!

Vi har avtal med Region Skåne gällande allmän barn- och ungdomstandvård.

Omtanke till våra patienter

Vi ger våra patienter ett tryggt omhändertagande som genomsyras av omtanke, engagemang, förtroende och kvalitet.

Vi använder oss endast av svenska kvalitetslaboratorier för våra tandtekniska produkter och tjänster för att säkra högsta kvalitet.

Smärtfri bedövning med The Wand

Vi använder The Wand vid behov av bedövning. Det är en smärtfri bedövningsteknik som passar dig som är rädd för den traditionella bedövningssprutan.

Vi är en Addera mottagning i Praktikertjänst AB

Vi är anslutna till Addera konceptet som har målet att få mer motiverade patienter som tar ett större ansvar för sin tandhälsa. Målet är även att engagera medarbetarna och ge dem större arbetsglädje, mer delaktighet, mindre stress och bättre arbetsstruktur. I konceptet ingår även kontinuerlig utbildning av vår personal.

Tandläkare Mikael Jurman är med i Praktikertjänst

Välkommen till Tandläkare Mikael Jurman!

Informationen uppdaterades 20:32 - 13 feb, 2024

Mikael Jurman