Capio Citykliniken Lund Barnmorskemottagning, Lund

Lund

Välkommen till Capio Cityklinikens Mödravårdsmottagning! Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och vår ambition är att erbjuda vård av hög kvalitet med god tillgänglighet, service, gott bemötande och god tillgänglighet. Du hittar oss i kärnan av Lund, i en lugn och personlig miljö, med Universitetshuset som granne. Vi erbjuder graviditetskontroller, föräldragrupper, preventivmedelsrådgivning samt cellprovtagning. Hos oss arbetar tre barnmorskor och en undersköterska, alla med lång erfarenhet. Vi har även en specialist i obstetrik och gynekologi knuten till mottagningen.

Telefon 046 - 270 00 00 Växelnummer046 - 270 00 00
Mödrahälsovård (barnmorskemottagning)Clemenstorget 5, Lund - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Se Mer info

Barnmorska, Mödravårdscentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Tandvårdsskola med Vården.se och Plackers

Få bättre tänder med Plackers!

Få bättre tänder!

Vården.se har ett samarbete med Plackers för att hjälpa människor till en bättre tandvård och på så sätt främja tandhälsan. Att ta hand om sina tänder och munhygien är viktigt för att förebygga plack, karies och olika typer av tandsjukdomar.

Läs mer här

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Mödravårdscentral Lund

• Brahehälsan Eslöv Underbar, varmt rekommenderar,min läkare guld värd!!! - nevada
    • Mobila omvårdnadsteamet Motala Underbart att ni finns med i samhälet - Abdulkadir Yusuf
    • Vårdcentralen Planteringen Tack för att jag fick komma till dr. Bengt Hommerberg. Som sig bör hade han läst befintlig info om mig, vilket idag är ytterst sällsynt. Pro... - S V Olsson
    • Tandläkare Anders Malmberg Har gått hos Anders i många år och man känner sig definitivt i trygga händer. Alla rekommendationer. - Jonas Axell
    • Tandläkare uffe Har varit patient hos Ulf i snart 40 år och det är alltid lika trevligt med ett besök hos Team uffe man går alltid därifrån med en skön käns... - Ingmar Filipson