Capio Citykliniken Lund Barnmorskemottagning, Lund

Lund

Välkommen till Capio Cityklinikens Mödravårdsmottagning! Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och vår ambition är att erbjuda vård av hög kvalitet med god tillgänglighet, service, gott bemötande och god tillgänglighet. Du hittar oss i kärnan av Lund, i en lugn och personlig miljö, med Universitetshuset som granne. Vi erbjuder graviditetskontroller, föräldragrupper, preventivmedelsrådgivning samt cellprovtagning. Hos oss arbetar tre barnmorskor och en undersköterska, alla med lång erfarenhet. Vi har även en specialist i obstetrik och gynekologi knuten till mottagningen.

Telefon 046 - 270 00 00 Växelnummer046 - 270 00 00

Ej angivet

Barnmorska, Mödravårdscentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Mödravårdscentral Lund

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson