Capio Citykliniken Lund Barnmorskemottagning, Lund

Lund

Välkommen till Capio Cityklinikens Mödravårdsmottagning! Vi arbetar på uppdrag av Region Skåne och vår ambition är att erbjuda vård av hög kvalitet med god tillgänglighet, service, gott bemötande och god tillgänglighet. Du hittar oss i kärnan av Lund, i en lugn och personlig miljö, med Universitetshuset som granne. Vi erbjuder graviditetskontroller, föräldragrupper, preventivmedelsrådgivning samt cellprovtagning. Hos oss arbetar tre barnmorskor och en undersköterska, alla med lång erfarenhet. Vi har även en specialist i obstetrik och gynekologi knuten till mottagningen.

Telefon 046 - 270 00 00 Växelnummer046 - 270 00 00

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Mödravårdscentral Lund

• Vuxenpsykiatrimottagning affektivt centrum Malmö Alltid trevligt bemötande! - Fredric Jonsson
    • Vårdcentralen Markaryd Jag undrar varför det inte går att kontakta via mail. Jsg är i Tyskland och har blivit opererad efter en trafikolycka och tänkte få omsedd b... - Peter Lindkvist.
    • Sokolova Gynkliniken En läkare med kunskap och hjärta på rätt ställe!!! - Karmen livon
    • Hälsocentralen Sollefteå Rena katastrofen, går inte att boka en läkartid i förväg, bara samma dag, men där måste man ringa tidigt på morgon och hoppas på tur - och a... - Harald Gribkowsky
    • Odensvi läkarmottagning Snabb, trevlig och kunnig service. Patientens önskemål om behandling beaktas på ett seriöst sätt. - Ove Forsman