Folktandvården Tandvårdscentralen Lund

Lund

Vi satsar målmedvetet på hälsofrämjande och förebyggande tandvård för alla åldrar för att alla skåningar ska kunna leva livet leende.

Våra kunniga och engagerade tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och annan servicepersonal arbetar hårt för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen hos oss.

Vi erbjuder allt från en undersökning till avancerade behandlingar. Fråga oss gärna om Frisktandvård, tandvård till fast pris.

Folktandvården Skåne är Skånes största tandvårdsföretag med över en miljon besök varje år. Närmare hälften av skåningarna får idag sin tandvård hos oss.

Telefon 046 - 275 91 80

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Tandläkare Morteza Samadi Tumba EN RÄDDANDE ÄNGEL SOM VANLIGT NÄR MAN BEHÖVER HJÄLP.TREVLIG SOMMAR - JAANA VARJONEN
    • Logopedmottagningen Rosenlund Utmärkt uppföljning av min 7-åriga son. Trevlig mottagning och exemplarisk kunskap i både logopedi och i engagemanget med barn. - Olli
    • Ekeby Hälsocenter vårdcentral Alla stickrädda patienter hänvisas till ekeby hälsocenter. Minsta möjliga trauma för patienter. Tack för ni finns. - Mina
    • Midsommarkransens sjukgymnastik Ett mycket bra ställe. kunnig och mycket trevlig personal. Mvh Hans Karlsson - hans karlsson
    • Tegs hälsocentral Toppen bra, speciellt familjecentralen med barnmorskor, barnläkare och sjuksköterskor där, guld värda! - Sandra