Vuxenpsykiatrimottagning könsidentitet Lund, Lund

Lund

Könsidentitetsmottagningen är en utrednings-/bedömnings- och behandlingsenhet för sökande med könsdysfori/transsexualism.
Enheten tar emot remisser från psykiatriska mottagningar i Södra sjukvårdsregionen främst inom Region Skåne.

Telefon 046 - 17 42 71

Ja

Psykiatri, vuxna, Psykiatriker

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena