Vårdcentral Leksand

Leksand

0247 - 49 49 00 , 0247 - 49 49 24

Vi arbetar hälsofrämjande för en friskare befolkning. På vårdcentralen arbetar distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterskor, barnmorskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, samtalsterapeuter, undersköterskor, läkarsekreterare, receptionister och mottagningssköterskor. Vi har en engagerad och motiverad personal som kontinuerligt vidareutbildar sig och samtidigt utbildar vi nya medarbetare för framtiden. Vårt mål är att tillsammans ge dig vård på bästa möjliga sätt, utifrån dina specifika behov.

Lista dig hos Vårdcentral Leksand

Telefon 0247 - 49 49 00 0247 - 49 49 24
Rättviksvägen 5, Leksand - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 14:33 - 08 apr, 2013 skrev:

Bra och proffsig personal med snabb genomströmming/behandling.

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria