Vårdcentral Leksand

Leksand

0247 - 49 49 00 , 0247 - 49 49 24

Vi arbetar hälsofrämjande för en friskare befolkning. På vårdcentralen arbetar distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterskor, barnmorskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, samtalsterapeuter, undersköterskor, läkarsekreterare, receptionister och mottagningssköterskor. Vi har en engagerad och motiverad personal som kontinuerligt vidareutbildar sig och samtidigt utbildar vi nya medarbetare för framtiden. Vårt mål är att tillsammans ge dig vård på bästa möjliga sätt, utifrån dina specifika behov.

Lista dig hos Vårdcentral Leksand

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 14:33 - 08 apr, 2013
    skrev:

Leksands vårdcentral har röntgen

Bra och proffsig personal med snabb genomströmming/behandling.

Till toppen

• Amningsmottagning Vill tacka Katarina för den fantastiska hjälp och stöttning vi fick i samband med amningsproblem. Hittar ingen vanlig e-postadress så hoppas... - Anna Winroth
    • Nynäshamns Barnmorskemottagning Jättegullig personal och man känner sig väl omhändertagen. - Camilla
    • Fiternik Roman Dr. Roman Fiternik är mycket professionell specialist.Han har mycket empati och mänsklig förståelse.Har alttid tid och förmåga att lyssna.Ja... - Marek
    • Sokolova Gynkliniken Mycket bra bemötande. Lyssnar och förståelse. Bra information. Äntligen vid 55 års ålder en bra läkare. - Carina Andersson
    • Lundens Husläkarmottagning Har vari där flera gånger och är väldigt nöjd. Kompetent och vänlig personal inga köer. Ingen bokning utan det finns drop in - Veronica Liedberg