Vårdcentral Leksand

Leksand

0247 - 49 49 00 , 0247 - 49 49 24

Vi arbetar hälsofrämjande för en friskare befolkning. På vårdcentralen arbetar distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterskor, barnmorskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, samtalsterapeuter, undersköterskor, läkarsekreterare, receptionister och mottagningssköterskor. Vi har en engagerad och motiverad personal som kontinuerligt vidareutbildar sig och samtidigt utbildar vi nya medarbetare för framtiden. Vårt mål är att tillsammans ge dig vård på bästa möjliga sätt, utifrån dina specifika behov.

Lista dig hos Vårdcentral Leksand

Telefon 0247 - 49 49 00 0247 - 49 49 24
Rättviksvägen 5, Leksand - visa på karta

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 14:33 - 08 apr, 2013 skrev:

Bra och proffsig personal med snabb genomströmming/behandling.

Till toppen

Tandvårdsskola med Vården.se och Plackers

Få bättre tänder med Plackers!

Få bättre tänder!

Vården.se har ett samarbete med Plackers för att hjälpa människor till en bättre tandvård och på så sätt främja tandhälsan. Att ta hand om sina tänder och munhygien är viktigt för att förebygga plack, karies och olika typer av tandsjukdomar.

Läs mer här

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Tandläkare Susanne Strömhielm Helt fantastiskt! Jag känner att jag får den hjälp som jag behöver och att mina önskemål uppfylls när jag är hos Susanne. Jag känner mig try... - Louise
    • Omega Naprapati Professionellt och effektivt. Davids kompetens och förmåga att göra och tolka ultraljud är en tillgång som var ovärderlig när jag råkade ut ... - Anne-Christine Svahn
    • Munsö husläkarmottagning Alla på Husläkarmot mottagningen är kunniga,hjälpsamma, lyhörda och glada, trots hög patient belastning. Alla i familjen har alltid fått sna... - Mats Haglund
    • Vuxenpsykiatrimottagning LARO Lund Underbar och omtänksam personal. - Sara
    • Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin