Vårdcentral Leksand

Leksand

0247 - 49 49 00 , 0247 - 49 49 24

Vi arbetar hälsofrämjande för en friskare befolkning. På vårdcentralen arbetar distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterskor, barnmorskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, samtalsterapeuter, undersköterskor, läkarsekreterare, receptionister och mottagningssköterskor. Vi har en engagerad och motiverad personal som kontinuerligt vidareutbildar sig och samtidigt utbildar vi nya medarbetare för framtiden. Vårt mål är att tillsammans ge dig vård på bästa möjliga sätt, utifrån dina specifika behov.

Lista dig hos Vårdcentral Leksand

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 14:33 - 08 apr, 2013
    skrev:

Leksands vårdcentral har röntgen

Bra och proffsig personal med snabb genomströmming/behandling.

Till toppen

• Tandvård 2 Go Min nya favorittandläkare i Stockholm. Bröderna som driver kliniken är supertrevliga och verkligen kompetenta!! - Nils
    • Tandvård 2 Go Trivsel känsla från när man kliver in tills man kliver ut. - Asia
    • Tandvården i Bågen Vilken familjär och trevlig mottagning. Efter att tandläkare i många år misshandlat min mun/mina tänder och därmed har utvecklat en rädsla... - Therese
    • Tandläkare Margareta Lindholm Mycket bra o go tandläkare o människa :-) - Helena Lugnegård
    • Björklinge Tandklinik AB Mycket trevligt bemötande och service. Tandläkare Dusko är jättebra för den tandläkarrädde. - Carola