Vårdcentral Leksand

Leksand

0247 - 49 49 00 , 0247 - 49 49 24

Vi arbetar hälsofrämjande för en friskare befolkning. På vårdcentralen arbetar distriktsläkare, distriktssköterskor, diabetessköterskor, barnmorskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, samtalsterapeuter, undersköterskor, läkarsekreterare, receptionister och mottagningssköterskor. Vi har en engagerad och motiverad personal som kontinuerligt vidareutbildar sig och samtidigt utbildar vi nya medarbetare för framtiden. Vårt mål är att tillsammans ge dig vård på bästa möjliga sätt, utifrån dina specifika behov.

Lista dig hos Vårdcentral Leksand

Snitt 5, baserat på 1 omdömen
  • 14:33 - 08 apr, 2013
    skrev:

Leksands vårdcentral har röntgen

Bra och proffsig personal med snabb genomströmming/behandling.

Till toppen

• Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning Ängelholm Oerhört professionella, vänliga och serviceinriktade. En fantastisk miljö där barnen trivs. Personalen är outstanding allt från reception ti... - Anna
    • Medicinkliniken Oskarshamn Kanonbra ur alla synvinklar. Mycket kompetent personal som ser hela människan. De tittar inte bara på diagnoser. Mycket lyhörda, empatiska.... - Charlotte (Lotta) Nilsson
    • Vårdcentralen Rosengården Snabb och bra omhändetagande. - Sara Moore
    • Härliga Fötter Alltid vänligt bemött och efter proffsig behandling hos Härliga fötter lämnar jag på lätt fot. - Margaretha Herthelius
    • Sokolova Gynkliniken Mycket trevligt bemötande, fin undersökning och provtagning utfördes nästan utan ont (vilket överraskade mig på ett bra sätt), och själva ko... - Nadia