Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

Lekeberg

Vi på Capio Vårdcentral lägger stor vikt vid att utveckla och förbättra vår kvalitet. Vi vill uppfylla och gärna överträffa kundernas krav och förväntningar. Vår ambition är att ge service utöver det vanliga. Hos oss på vårdcentralen i Lekeberg kan du känna dig trygg med att din hälsa är i goda händer. Hos oss är alla mottagningar samlade under ett tak: läkare, distriktssköterskor, astma/KOL- och diabetessköterskor, BVC, MVC, kurator samt sjukgymnaster. All kompetens på ett ställe. Vår erfarna och kompetenta personal är alla uppskattade av patienterna, vilket gör att vi kan erbjuda dig en trygg och bra vårdrelation. På laboratoriet tar sjuksköterska och undersköterska hand om dina prover.

Lista dig hos Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

Telefon 0585 - 883 33 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 32
Vallgatan 17, Fjugesta - visa på karta

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Stocksunds vårdcentral Mycket bra: Vänlig och kunnig personal, man känner sig alltid välkommen och bra omhändertagen. 5 - Anja Borg
    • Kiropraktor Magnus Eriksson Magnus har efter många års låsningar i ryggen räddat mig, har nu inte haft problem på länge tack vare behandling å streching. Har varit hos... - Erik Herlitz
    • Grinden - Centrum för hypnos och psykoterapi Jag har gått hos Inger Lundmark i omgångar vid olika skeden av mitt liv och mitt mående. Inger har alltid varit inkännande och har alltid mö... - Tacksam
    • Lunds Tandläkarmottagning AB Sökte tandläkare Dana med min dotter som hade ont och är rädd för tandläkare och Dana tog så väl hand om henne. Mycket tacksam. - Malin
    • Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt