Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

Fjugesta, Lekeberg

Vi på Capio Vårdcentral lägger stor vikt vid att utveckla och förbättra vår kvalitet. Vi vill uppfylla och gärna överträffa kundernas krav och förväntningar. Vår ambition är att ge service utöver det vanliga. Hos oss på vårdcentralen i Lekeberg kan du känna dig trygg med att din hälsa är i goda händer. Hos oss är alla mottagningar samlade under ett tak: läkare, distriktssköterskor, astma/KOL- och diabetessköterskor, BVC, MVC, kurator samt sjukgymnaster. All kompetens på ett ställe. Vår erfarna och kompetenta personal är alla uppskattade av patienterna, vilket gör att vi kan erbjuda dig en trygg och bra vårdrelation. På laboratoriet tar sjuksköterska och undersköterska hand om dina prover.

Lista dig hos Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

Telefon 0585 - 883 33 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 32
Vallgatan 17, Fjugesta - visa på karta

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Ortopedmottagning Östra Fick hjälp snabbt med vår 5-årige kille som hade ont och kunde inte stå på benet. Slutade emd helgipsat ben. All personal talade och förklar... - Alexandra Lundberg
    • Tandverket nu är det roligt att gå till tandläkaren. - birgitta erenius
    • Avesina Hörsel Kungsholmen Kunnig och serviceinriktad personal. Tack för all hjälp /Maria S - Maria S
    • Strokeavdelning Gävle Proffsig personal. - Karin Ohlsson
    • Liljeholmens vårdcentral Ludwik Koffler är fantastisk som läkare och min erfarenhet är att det är ovanligt bra läkare där och trevliga i sitt bemötande. Sjukskötersk... - Victoria