Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

Lekeberg

Vi på Capio Vårdcentral lägger stor vikt vid att utveckla och förbättra vår kvalitet. Vi vill uppfylla och gärna överträffa kundernas krav och förväntningar. Vår ambition är att ge service utöver det vanliga. Hos oss på vårdcentralen i Lekeberg kan du känna dig trygg med att din hälsa är i goda händer. Hos oss är alla mottagningar samlade under ett tak: läkare, distriktssköterskor, astma/KOL- och diabetessköterskor, BVC, MVC, kurator samt sjukgymnaster. All kompetens på ett ställe. Vår erfarna och kompetenta personal är alla uppskattade av patienterna, vilket gör att vi kan erbjuda dig en trygg och bra vårdrelation. På laboratoriet tar sjuksköterska och undersköterska hand om dina prover.

Lista dig hos Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

716 31 Fjugesta
Kommun

Lekeberg

Ej angivet

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Solstenen i Lund Super bra läkare och sjuksköterskor bra kizz rutiner - kalla. kul
    • Vårdcentralen Ekholmen Min läkare Lars peerers är en helt fantastisk läkare. - Elsa
    • Tandreglering Falun Bra tandläkare det enda som är lite dåligt är att det vägras skickas påminnelse så vi med problematik glömmer lätt. - Niklas Gränsevik
    • Härliga Fötter I marinas lilla mysiga och personliga lokal har jag varit och fått Lazerbehandling, vilket för mig blev ett fantastiskt resultat efter att h... - Catarina sund
    • Elisabeth Zetterströms läkarpraktik Lugn och trivsam miljö. Vänligt mottagande+kompetent behandling och vård. Senaste besök 18 augusti 2014. Betyg 5 - Gullvy Jonsson