Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

Fjugesta, Lekeberg

Vi på Capio Vårdcentral lägger stor vikt vid att utveckla och förbättra vår kvalitet. Vi vill uppfylla och gärna överträffa kundernas krav och förväntningar. Vår ambition är att ge service utöver det vanliga. Hos oss på vårdcentralen i Lekeberg kan du känna dig trygg med att din hälsa är i goda händer. Hos oss är alla mottagningar samlade under ett tak: läkare, distriktssköterskor, astma/KOL- och diabetessköterskor, BVC, MVC, kurator samt sjukgymnaster. All kompetens på ett ställe. Vår erfarna och kompetenta personal är alla uppskattade av patienterna, vilket gör att vi kan erbjuda dig en trygg och bra vårdrelation. På laboratoriet tar sjuksköterska och undersköterska hand om dina prover.

Lista dig hos Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

Telefon 0585 - 883 33 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 32
Vallgatan 17, Fjugesta - visa på karta

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka med 7 Keys to Quit och Nicotinell

7 Keys to Quit är en kombination av nikotin- läkemedel och stöd. Metoden är baserad på beteende- vetenskap och hjälper dig att hantera både rökbegäret och gamla rökvanor.

Starta här

• Larssons Tandvård Helt fantastiska! Rekommenderas varmt! - Caroline Frodin
    • Närhälsan Sörhaga vårdcentral Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket hel... - Birgitta Garelius Sturén
    • Tandläkare Sven-Åke Nilsson i Åhus AB Så trevlig personal. Jättebra tillgänglighet. - Sofie
    • Omega Naprapati Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som beh... - Yvonne
    • Husläkarna Rimbo-Edsbro Ett tack till tjejen på labb (Emma -emmeli eller va du heter ) som lyckades optimalt med mitt blodprov trotts besvär som fanns..26/8. - kjell