Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

Lekeberg

Vi på Capio Vårdcentral lägger stor vikt vid att utveckla och förbättra vår kvalitet. Vi vill uppfylla och gärna överträffa kundernas krav och förväntningar. Vår ambition är att ge service utöver det vanliga. Hos oss på vårdcentralen i Lekeberg kan du känna dig trygg med att din hälsa är i goda händer. Hos oss är alla mottagningar samlade under ett tak: läkare, distriktssköterskor, astma/KOL- och diabetessköterskor, BVC, MVC, kurator samt sjukgymnaster. All kompetens på ett ställe. Vår erfarna och kompetenta personal är alla uppskattade av patienterna, vilket gör att vi kan erbjuda dig en trygg och bra vårdrelation. På laboratoriet tar sjuksköterska och undersköterska hand om dina prover.

Lista dig hos Lekebergs vårdcentral, Fjugesta

Telefon 0585 - 883 33 Växelnummer019 - 602 10 00 Texttelefon 019 - 670 25 32
Vallgatan 17, Fjugesta - visa på karta

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Psykisk hälsa, Sjukgymnast

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

• Lundens Husläkarmottagning Alltid bra bemötande, ofta inga köer och otroligt duktig personal. - Liza
    • Citynaprapaterna Bäst hittills! Har varit runt på flera ställen i Stockholm men tycker att detta stället känns väldigt seriöst och naprapaterna verkar ha mas... - Per
    • Hörby Tandvården Jag heter Saeed. Jag med min fru var hos tandläkare och tandhygienisten i Hörby tandvården. De är mycket duktiga och man kan hitta en avsl... - Saeed
    • Tandläkare Helena Thorsell Trevligt bemötande, lugnt och trygga händer. Känns förtroendeingivande. - Eva Jansson
    • Bromma Ortopedmottagning Inga väntetider, trevlig mottagande, vänlighet och hjälp från dr.Isam Suliman. Rekommenderas varmt och tack dr. Suliman för min semester ut... - Ewa Maria Brygiewicz