Alströmergatan 34, Stockholm

Tandläkare Marie Thårlin Ranta

Verksamheten har stängt fram till slutet av september. Därefter hittar du Tandläkare Marie Thårlin Ranta i nya lokaler på Alströmergatan 34. Mer information om flytten hittar du här

Vilka som jobbar här

Hos oss hittar du Tandläkare Marie Ranta och min tandsköterska - som faktiskt också heter Marie ;-) Marie, tandsköterskan, arbetade tidigare med tandläkare Katarina Mikaelsson, som nu gått i pension.

Patienten i fokus

Hos oss är patienten alltid i fokus. Vårt mål är att ha en personlig, lugn och stressfri miljö, så att du som patient känner dig trygg och väl omhändertagen. Vi har många års erfarenhet och jobbar med all typ av tandvård.

Friska tänder alla dagar!

Alla vill vi väl ha friska tänder - hela livet ut - alla dagar på året? Det är numer dokumenterat att god tandhälsa är grundläggande för god hälsa överlag. Därför fokuserar vi mycket på förebyggande tandvård, profylax.

I det förebyggande arbetet ingår förstås regelbundna undersökningar, tandstensborttagning och polering. Där ingår även, vad vi anser som allra viktigast; tips och råd hur du ska göra för att hålla dina tänder blanka resten av året.

Hitta till oss

Du tar dig enkelt till oss med tunnelbana eller buss till Fridhemsplan. Det finns också garage i huset, infart från Fridhemsgatan 24. P-avgiften 70:- drar vi av från notan!

Varmt välkommen till oss!

Informationen uppdaterades 15:15 - 2 okt, 2023

Marie Thårlin Ranta

Marie

27 jun, 2021

Bästa tandläkaren i stan! Noggrann, snäll och humoristisk!

28 sep, 2017

Alltid gott bemötande

5 aug, 2017

Varje besök är som balsam för själen samtidigt som tänderna blir fixade på bästa sätt. Harmoni, lugn och säkra varsamma händer tar hand om dig och dina tänder.

28 jun, 2017

Rekommenderas!! Har gått här i många år och känner mig trygg med den kunskap och bemötande jag får hos Katarina.

4 feb, 2016

Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt.

Vi har stängt en fredag i månaden, då har vi öppet 8-13 på onsdagen istället.

Vi har stängt en fredag i månaden, då har vi öppet 8-13 på onsdagen istället.