Sankt Eriksgatan 56,

Tandläkarundersökning

Akut tandvård

Tandblekning

Pretty Smile - behåll ditt vackra leende!

Vi fokuserar på att erbjuda dig hög kvalitativ service. Vårt mål är att du som patient skall känna dig omhändertagen och trygg. Vi kommer att göra vårt bästa för att motsvara just dina förväntningar.

Tandvårdsmottagning har bedrivits här ända sedan 1940-talet. 2010 tog Helena Thorsell över efter Tandläkare Bo Nordgren.

Hela familjens tandvård

Till oss på Pretty Smile är hela familjen välkommen. Hos oss möter du engagerad personal med bred kunskap, mycket glädje och som använder de senaste behandlingsmetoderna. Vi samarbetar med specialister inom rotfyllning, tandkirurgi, tandlossning, bettfysiologi, tandreglering och barntandvård.

Vi på Pretty Smile erbjuder dig en kvalitetstandvård på högsta nivå. För oss är kvalitetssäkring för både patienter och personal viktigt, då alla skall känna sig trygga. På kliniken arbetar också tandhygienisten Pia Jaf Andersson.

Vi tar emot betalning med betalkort och faktura.

Vi är anslutna till Privattandläkarföreningen, Tandläkarförbundet och Försäkringskassan.

Informationen uppdaterades 17:00 - 21 dec, 2023

Helena Thorsell

Pia Jaf Andersson

Anna Larsson-Svensson

19 mar, 2024

15 feb, 2024

Bara positivt från början till slut. Är tandvårdsrädd men det glömde jag nästan bort :) Tack!! Vi ses nästa år igen.

15 feb, 2024

14 feb, 2024

Supernöjd! Bemötandet både i allmänhet och vid undersökning var fantastiskt. Lokalerna var både mysiga, rena och fräscha!

14 feb, 2024

Bästa tandläkaren jag någonsin haft/har! Helena är ödmjuk, lätt på handen och proffsig. Vilket ger mig en trygghet och ett lugn. Lokalen är modern och ren och fräsch. Rekommenderar varmt ett besök.

Fråga ställd 23:17 - 24 jan, 2016

Är ni duktiga på estetisk tandvård och att hantera patienter med mindre bra erfarenheter från tandvård som skapat tandläkarfobi? Har ni lång väntetid?

Tandläkare Helena Thorsell, Kungsholmen svarar:

Hej Inga! Vi har många kunder som är väldigt nöjda med det estetiska och vi jobbar mycket med estetik och ett nära sammarbete med duktiga tandtekniker. Vi har många tandvårdsrädda som går hos oss, dock är det alltid viktigt att personkemin fungerar och att bygga upp ett förtroende. Väntetiden beror på om man vill ha speciella tider annars kan vi oftast hjälpa till inom ca 1 vecka. Med vänlig hälsning Tandläkare Helena Thorsell

Fråga ställd 14:18 - 13 okt, 2014

testar