Folktandvården Fridhemsplan, Kungsholmen

Kungsholmen, Stockholm

Vi välkomnar barn, ungdomar och vuxna och kan hjälpa dig med allt som rör tänder och munhälsa, från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård. Hos oss kan du få både förebyggande och akut tandvård.

Vi erbjuder bland annat tandblekning, kirurgi och implantatbehandling samt hjälp till dig som är tandvårdsrädd. Orolig för kostnaderna? Hos oss kan du även få Frisktandvård, tandvård till ett fast pris.

Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister. Folktandvården finns inom alla specialistområden och du får tandvård anpassad efter just dina behov.

Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Folktandvården Akuten på Fleminggatan 48 (intill Västermalmsgallerian), tel. 08-123 156 80. Du kan också ringa Sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177.

Lista ditt barn

Telefon 08 - 123 176 50
S:t Eriksgatan 47, - visa på karta

Allmäntandvård, Tandläkare

Vägbeskrivning

Buss: 1, 3, 4, 49 och 77 - hållplats Fleminggatan eller S:t Eriksgatan.
T-bana: Grön eller blå linje station Fridhemsplan - uppgång Fleminggatan / S:t Eriksgatan

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Sluta röka!?

Vården.se vill gärna hjälpa dig att sluta röka. Vill du trappa ner eller sluta tvärt?

Läs mer om hur du kan göra detta med hjälpa av Nicotinells metod 7 keys to quit.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Starta här

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Stockholm

• Nacka Tandvårdsteam Fantastisk service med kunskap, lokaler, och personal i toppklass! - Nina
    • Tandläkare Katarina Mikaelsson Hos Katarina och Mari är dina tänder i goda händer. Bäst i stan helt enkelt. - Göran Uvner
    • Zebrakliniken Jag blev så positivt överraskad att efter laserbehandlingen av min efterstarr blev resultatet så bra att jag nu kan titta mot lågstående sol... - Kjell Sandqvist
    • Reumatologmottagningen Helt underbar personal kunniga och man blir väl bemött varje gång. Dom ser verkligen till patientens behov och gör allt dom kan för att man ... - Nina Karlsson
    • Vårdcentralen Skäggetorp Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet. - IngaLill