Folktandvården Fridhemsplan, Kungsholmen

Kungsholmen, Stockholm

Vi välkomnar barn, ungdomar och vuxna och kan hjälpa dig med allt som rör tänder och munhälsa, från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård. Hos oss kan du få både förebyggande och akut tandvård.Vi erbjuder bland annat tandblekning, kirurgi och implantatbehandling samt hjälp till dig som är tandvårdsrädd. Orolig för kostnaderna? Hos oss kan du även få Frisktandvård, tandvård till ett fast pris.  Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister. Folktandvården finns inom alla specialistområden och du får tandvård anpassad efter just dina behov. Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till akuttandvården på S:t Eriks sjukhus, tel. 08-123 156 80. Du kan också ringa Sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177.

Telefon 08 - 123 176 50
S:t Eriksgatan 24 - visa på karta

Allmäntandvård, Tandläkare

Vägbeskrivning

T-bana Fridhemsplan

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Stockholm

• Cityläkarna Jag bytte till att uteslutande gå till Cityläkarna för ett par år sedan och har inte ångrat mig en sekund! Snabba svar, snabba tider och kun... - Elias Rolén Nystedt
    • Tandläkare Helena Thorsell Helena och Monica, tack för snabb åtgärd. Det senaste besöket visade ni återigen att man kan vara helt lugn. - Christer Breidenstål
    • Hera Barnmorskor AB Väldigt trevlig och kompetent personal. Jag kan varmt rekommendera Hera mödravård i Sollentuna. - Helena
    • Läkarhuset Huskvarna Väldigt nöjd med bemötande och vård. - Berith Richardson
    • Sachsska barn- och ungdomsmottagningen i Nacka Alltid vänliga och hjälpsamma! En trygg punkt för en småbarnsförälder. - Linda