Folktandvården Fridhemsplan, Kungsholmen

Kungsholmen, Stockholm

Vi välkomnar barn, ungdomar och vuxna och kan hjälpa dig med allt som rör tänder och munhälsa, från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård. Hos oss kan du få både förebyggande och akut tandvård.Vi erbjuder bland annat tandblekning, kirurgi och implantatbehandling samt hjälp till dig som är tandvårdsrädd. Orolig för kostnaderna? Hos oss kan du även få Frisktandvård, tandvård till ett fast pris.  Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister. Folktandvården finns inom alla specialistområden och du får tandvård anpassad efter just dina behov. Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Folktandvården Akuten på Fleminggatan 48 (intill Västermalmsgallerian), tel. 08-123 156 80. Du kan också ringa Sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177.

Telefon 08 - 123 176 50
S:t Eriksgatan 47, - visa på karta

Allmäntandvård, Tandläkare

Vägbeskrivning

Buss: 1, 3, 4, 49 och 77 - hållplats Fleminggatan eller S:t Eriksgatan.
T-bana: Grön eller blå linje station Fridhemsplan - uppgång Fleminggatan / S:t Eriksgatan

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Stockholm

• H2O Hälsa Humor Ork Idag fick jag verkligen känna på vad bra lagarbete är på H2O sjukgymnastik. Två duktiga sjukgymnaster undersökte och behandlade min rygg. He... - Caisa-Lena Nilsson
    • PRIMA Vuxenpsykiatri Åkersberga Undebar läkare riina miller och psykolog gustav så trevlig och proffsig - anita berger
    • Fiternik Roman Det är bästa läkare som jag har träffat i mitt liv !!Rekomenderar till alla som behöver hjälp - Malgorzata pruszynska
    • Hjälpmedelsservice Skaraborg Mycket trevligt bemötande och snabb hjälp. - Tage Nordkvist
    • Naprapat Mats Emilson Otroligt skicklig på sitt yrke och sprider en väldigt härlig energi kring sig. Tack vare Mats är jag nu tillbaka som löpcoach efter att ha d... - Kalle