Folktandvården Fridhemsplan, Kungsholmen

Kungsholmen, Stockholm

Vi välkomnar barn, ungdomar och vuxna och kan hjälpa dig med allt som rör tänder och munhälsa, från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård. Hos oss kan du få både förebyggande och akut tandvård.Vi erbjuder bland annat tandblekning, kirurgi och implantatbehandling samt hjälp till dig som är tandvårdsrädd. Orolig för kostnaderna? Hos oss kan du även få Frisktandvård, tandvård till ett fast pris.  Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister. Folktandvården finns inom alla specialistområden och du får tandvård anpassad efter just dina behov. Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till akuttandvården på S:t Eriks sjukhus, tel. 08-123 156 80. Du kan också ringa Sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177.

Telefon 08 - 123 176 50

Vägbeskrivning

T-bana Fridhemsplan

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Bli den första att lämna ditt omdöme om denna mottagning!

Till toppen

Vårdgivare i närheten

Tandläkare Stockholm

• Stockholms Ortoped Center Trevligt bemötande, hög servicegrad och en kirurg med högsta betyg i syslöjd. Ärren nästa osynliga efter en tid. - Eva Hammarstedt
    • Grudent Hjälpte min son som hade problem med kväljningar då vanliga tandvården gick bet. Nu går hela fam där😊 - Linda
    • Avdelning 81 Ortopedi Halmstad Fint och tryggt bemötande av all personal. Uskor, ssk, rehab och läkare. Trygga narkossköterskor. Tack för en bra sjukhusvistelse. Tack till... - Anette
    • Ortopedmottagningen Höglandssjukhuset Eksjö Blev uppringd av en kvinna som var jättetrevlig och allt fixade sig med min pappa på studs. Tack för bra service!! - Annette
    • Bromma Ortopedmottagning Fick ett fantastiskt fint mottagande och undersökning och så här långt...ser fram emot operation...! Högsta betyg! Tack dr Isam Suliman! - Maria Oquiñena